Quake 2 Leeft?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb net weer op de Q2 servers van GP lopen spelen en ik moet zeggen dat dit een uitert interresant spelletje blijft >:) Heb ook een heletijd q3 gespeeld en speel nu ook wel CS maar q2 blijft toch ook kewl...

Meer mensen die Q2 nog steeds spelen?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik niet, maar ik moet zeggen dat ik het cool vind dat je nog een oud(er) spel speelt. Gewoon even schijt aan de graphics, iets wat veel mensen nog moeten leren.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

LOLz speel Quake 1 nog regelmatig dus ........ >:) >:) >:) >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik niet, maar ik moet zeggen dat ik het cool vind dat je nog een oud(er) spel speelt. Gewoon even schijt aan de graphics, iets wat veel mensen nog moeten leren.
Graphics bepaalt toch wel een hel groot deel van het spel. Als je eenmaal een mooiere versie hebt gespeeld wil je niet snel meer terug (oude ziet er niet meer uit).

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Ja tis wel ragge,
heb je wat ip's waar meestal wel druk is, join ik ook zo wel ff :)

• Peertje
  • Niet online
q2match1.gamepoint.net
q2match2.gamepoint.net
q2match3.gamepoint.net
q2match4.gamepoint.net
q2match5.gamepoint.net

:)

ennuh ik vind q2 echt niet veel lelijker als bv half-life als je puur naar grafix kijkt. Je moet niet ff q3 gaan spelen want dat is idd stukke beter. Maar ik vind bij q2 alles wel lekker rustig en overzichtelijk en je mag tenminste nog eens bright skins gebruiken :D

• FragDaddy
  • Laatst online: 10:14
jep. speel nog wel es Q2 en Action-Q2

vooral die laatste mod is kewl.. vergelijk het maar met CounterStrike.. :)

Have a wheelie good weekend!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
ja, quake2 draait net op een p133 en samen met m'n p3 550 kan je nog aardig deathmatchen op een 10MBit netwerkje.

Ik krijg alleen last van koppijn als ik een tijd kwaak2 speelt (vreemd, bij quake1 en quake3 heb ik daar geen last van).

Oh ja, de rocketlauncher is best wel k*** vergelijken met q3 of q1... is het iemand opgevallen dat de rl uit UT vergelijkbaar is met de rl uti q2? Iemand die veel UT speelt, zal juist de rl van q2 lekkerder vinden dan die van q1 of q2.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
ActionQuake2 speel ik nog wel veel :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
De enigste keer waarop ik Q2 speel is op school. Die computers zijn zo gaar dat je dat wel moet spelen.

Greetingz,

• SteAlthmAn
  • Niet online
Tuurlijk, (instagib (team) nu weer dan ik kon eerst geen Quake2 in Opengl onder Win2K nu wel weer :P

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Quake2 is wat rustiger dan Quake3. Q3 maakt me helemaal gek, dan maar lekker oldschool..

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09 23:51
Doet Quake 2 het een beetje fatsoenlijk online met een 56k modem?

UT lagt als de nete en q3 heb ik nog nooit geprobeerd

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik zag laatst quake 1 op een voodoo5, dat ziet er netjes uit hoor, en soepel dat het loopt, die kaart geeft gewoon een extra dimensie aan het spel dat op software hoort te lopen

• buzz
Op zaterdag 23 juni 2001 12:34 schreef Fighter het volgende:
Doet Quake 2 het een beetje fatsoenlijk online met een 56k modem?
Ik denk dat je daar wel van uit kunt gaan, hoe zouden ze vroeger anders kunnen gamen, ten tijde van Q2 was de 36k6 toch de standaard??? naja moet iig lukken denk ik.
Greetingz,

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09 23:51
ohw wreed, dat ga ik binnenkort eens proberen dan

• F0kke
  • Laatst online: 02-07 10:00
Op zaterdag 23 juni 2001 12:04 schreef Wekkel het volgende:
Quake2 is wat rustiger dan Quake3. Q3 maakt me helemaal gek, dan maar lekker oldschool..
Inderdaad, dat heb ik ook. Ik prefereer ook Quake 2 :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 23 juni 2001 03:21 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Graphics bepaalt toch wel een hel groot deel van het spel. Als je eenmaal een mooiere versie hebt gespeeld wil je niet snel meer terug (oude ziet er niet meer uit).
Ooit van gameplay gehoord? Als de graphics nou het enige minpunt zijn... Bij mij staan graphics ZWAAR ondergeschikt aan gameplay.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 11-11 11:00

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

* AtomicShockwave gaat nu meteen Quake 2 downen!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
als quake2 niet speelbaar is op 56k6 kan je altijd nog bots proberen (crbot bijvoorbeeld).

quake3 doet het iig niet op een 56k6. Tenminste, bij mij niet :(

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Ik speel het vaak nog singleplayer, lekker met railgun door de maps raggen :9~ .

Steam

• Peertje
  • Niet online
Q3 loopt bij mij wle met 56k6. Gelukkgi zit ik nu op ADSL :)

Verwijderd

LOLz speel Quake 1 nog regelmatig dus ........
HL Death Match Classic is kewll :)
Gaat allen spelen..q1 rockt :) ..ik suck alleen met die mod >:)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
Op zaterdag 23 juni 2001 05:36 schreef Matthijsje het volgende:
q2match1.gamepoint.net
q2match2.gamepoint.net
q2match3.gamepoint.net
q2match4.gamepoint.net
q2match5.gamepoint.net

ennuh ik vind q2 echt niet veel lelijker als bv half-life als je puur naar grafix kijkt. Je moet niet ff q3 gaan spelen want dat is idd stukke beter. Maar ik vind bij q2 alles wel lekker rustig en overzichtelijk en je mag tenminste nog eens bright skins gebruiken :D
HL is op q2 engine ;)

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

HL is de opgepoetste Q1 engine geloof ik maar anyway

QII is koel! vooral Lithium (speel het op chello want op xs4all spelen echt lamers, en de levels zijn saai over het algemeen)

De gameplay roelt echt zwaar over de meeste spellen, zeker over QIII vind ik al is QIII wel aardig om gewoon ff lekker je agressie kwijt te kunnen en je hoeft er helemaal niet zo goed voor te zijn.

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Op zaterdag 23 juni 2001 05:36 schreef Matthijsje het volgende:
q2match1.gamepoint.net
q2match2.gamepoint.net
q2match3.gamepoint.net
q2match4.gamepoint.net
q2match5.gamepoint.net

Thnx, ik denk dat ik daar zo weer ff flink ga Afbeeldingslocatie: http://www.kzn.f2s.com/smilies/gunny.gif

Come get some >:)

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-11 16:40

Kortfragje

......

HL = q2 engine

http://www.gjpvanwesten.nl

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-11 14:53
HL = Q1 engine

Verwijderd

bijna :)

q2engine = opgepoeste q1engine hlengine = opgepoeste g2engine :)

d8 ik tenminste

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

q2 is nog steeds een vet spel.

39

• Peertje
  • Niet online
q2 own4g3! LMD >:)

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 14:41 schreef Infinitive het volgende:
als quake2 niet speelbaar is op 56k6 kan je altijd nog bots proberen (crbot bijvoorbeeld).

Bij mij wel hoor met een ping van rond de 130 , bij de BLACK TOWER (T1) Server

(Quake 3 Team Arena)

Verwijderd

bij een ping van boven de 110 begin ik toch zelf wel te merken dat andere snel zijn...

je loopt hoekje om, schiet, en bent toch dood...

kleine verschillen, maar zeker wel merkbaar.

• buzz
Ik denk dat een verschil van ping van ongeveer 90 toch niet zo'n klein verschilletje is.

Greetingz,

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 14:41 schreef Infinitive het volgende:

Dat is geen schijt aan die bots, daarvan win ik nog met een shotgun zonder armor, die zijn zo newbie.

En met 56k6 kan je ongeveer een ping 150 verwachten, hpb dus :( .

Verwijderd

HL engine is een mix tussen Q1 en Q2 engine :)

Enne q2 kicks weer ass. Veel beter dan dat chaotische q3. De maps in q2 zijn ook veel beter (ztn2dm2, ztn2dm3, ptrip, match1, q2dm1, q2dm3 etc). Kan je veel beter in duellen. Q3 heeft ook geen duel-gevoel vind ik, kan het niet goed in woorden brengen, maar duel in Q3 is zo maf :P

Wel jammer dat er veel lamers in de scene zijn die midden in matches gewoon botweg quitten... Laatst zat ik op xs ctf server en zag ik een speedbot, zucht...

q2 0wnz, als iemand duel wil contact me maar op ICQ#22295888 ;)

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 13:57 schreef Vo0 het volgende:
HL engine is een mix tussen Q1 en Q2 engine :)

Enne q2 kicks weer ass. Veel beter dan dat chaotische q3. De maps in q2 zijn ook veel beter (ztn2dm2, ztn2dm3, ptrip, match1, q2dm1, q2dm3 etc). Kan je veel beter in duellen. Q3 heeft ook geen duel-gevoel vind ik, kan het niet goed in woorden brengen, maar duel in Q3 is zo maf :P

Wel jammer dat er veel lamers in de scene zijn die midden in matches gewoon botweg quitten... Laatst zat ik op xs ctf server en zag ik een speedbot, zucht...

q2 0wnz, als iemand duel wil contact me maar op ICQ#22295888 ;)
ja het gewoon 1on1 zuigt in q3 maar gelukkig hebben we q3ra3 >:)

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Q2, waar te koop?

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

HL = Q2 engine.

Dat zie je toch ook wel!

• answer_man
  • Laatst online: 13-12-2024
Op zaterdag 23 juni 2001 03:17 schreef Captain Pervert het volgende:
met q3 ook schijt aan graphics :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.cornelis/q3.jpg

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

Verwijderd

q2 0wnt

als je Castra^ ziet

that's me :)

Verwijderd

Ik speel nog Q2 ja... blijft net anders ;) :)

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:49
Bij mij op school spelen we ook altijd Q2, omdat dat het enige is wat een beetje fatsoenlijk wil lopen op een pentium200.
Maar ik vind de rockerlauncher uit q2 toch wel het ultieme FPS wapen. Zeker in vergelijking met UT of Q3. Ik weet niet waarom, maar met de q2 rockerlauncher speel ik zo veel beter.
En q2 heeft natuurlijk ook The Edge, een van de maps van alle FPS vind ik wel.

Verwijderd

Psies! .. vooral q2dm1 .. dat waren nog eens tijden .. hele dagen jumps en tricks oefenen .. dat mis ik wel in q3!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:12
En ik speel hier nog vrolijk quake 1 dagelijks. :)
en dan wel de CTF-mod(zwaar gemodificeerd) op clanwars.xs4all.nl
ik weet nog toen quake2 uitkwam, toen werd er ook t zelfde gezegd over q2 "t gaat niet om graphics maar om de gameplay"
ik vind persoonlijk die van quake 1 beter

dus quake1 is toch wel de mamma van alle andere quake versies, en veel legendarischer :)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 03:21 schreef Tweaker het volgende:

[..]

Graphics bepaalt toch wel een heel groot deel van het spel. Als je eenmaal een mooiere versie hebt gespeeld wil je niet snel meer terug (oude ziet er niet meer uit).
echt waar joh? ik speel alle quakes nog en zelfs Doom is nog leuk om af en toe te multiplayeren....

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 14:44 schreef Z3n het volgende:

[..]

ja het gewoon 1on1 zuigt in q3 maar gelukkig hebben we q3ra3 >:)
de ra3 scene wordt bevolkt door newbies en lamers...try cpma, dat is zoals q3 had moeten zijn

Verwijderd

Op zondag 26 augustus 2001 21:41 schreef n0va^ het volgende:
Psies! .. vooral q2dm1 .. dat waren nog eens tijden .. hele dagen jumps en tricks oefenen .. dat mis ik wel in q3!
"Vooral q2dm1".
Dat is al lomp, dat iedereen alleen maar q2dm1 speelt en voor de rest geen een andere map. Er moeten veel meer mappen gespeeld worden maar het is echt altijd q2dm1 q2dm1 q2dm1 q2dm1 q2dm1.

ZUCHT

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Komt omdat q2dm1 gewoon de beste map was die erbij zat. Er kon ongelooflijk veel tactiek worden gebruikt.

Verwijderd

q2dm1 heerst.

Snel, veel wapens, tactiek, leuk :)

Verwijderd

Als je die maps ziet dan praat je wel anders. Q2dm1 is zo chain/rail afhankelijk. Als je een beetje kan railen en je hebt een railgun ben je bijan onoverwinnelijk. De rl is soms overbodig in dm1.
Ik praat nu over duel he...

Niet dat ik q2dm1 niet leuk vind, maar ik word gek van dat "dm1 dm1 dm1 dm1" enzo, niemand die echt de andere maps kent :(

• Unique
  • Laatst online: 10-05 20:08
Op zaterdag 23 juni 2001 16:56 schreef answer_man het volgende:

[..]

HL is op q2 engine ;)
Uhm, ik weet voor 99% zeker dat ut q1 engine is.

Mijn onderbouwing:
http://www.idsoftware.com/corporate/idtech/index.html

Die q1 engine hebben ze wat veranderd. (colored lights etc) en uiteindelijk heb je dan de uitermate slome hl engine ;)

Was ie maar q2 based :( dan liep ie tenminste vloeiend op mijn "low end" k6 400

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 02:15 schreef Unique het volgende:

[..]

Uhm, ik weet voor 99% zeker dat ut q1 engine is.

Mijn onderbouwing:
http://www.idsoftware.com/corporate/idtech/index.html

Die q1 engine hebben ze wat veranderd. (colored lights etc) en uiteindelijk heb je dan de uitermate slome hl engine ;)

Was ie maar q2 based :( dan liep ie tenminste vloeiend op mijn "low end" k6 400
HL is q2...

• Unique
  • Laatst online: 10-05 20:08
omg krijgen we dit gezeik weer,

Onderbouw jou geblaat eens....

Die gasten van idsoftware blaten volgens jou dus onzin uit...
Ach ja tis maar wat je geloofd.

imo is hl 95 % q1 en 5 % q2.

En in die 5% zit dan ook de (niet meer gebruikte) q2 netcode.

Verwijderd

Sorry voor het omhooghalen van dit oude topic, maar ik heb een klein probleempje waarvoor ik niet een apart topic aan wilde maken :)

Het zit namelijk zo: ik heb ADSL maar steeds als ik Quake II online speel is m'n ping vaak boven de 250, en komt daar bijna nooit onderuit.

Dit moet aan Quake II liggen want als ik in DOS een ping doe naar bijv. Gamepoint of XS4All is deze gewoon 50 gemiddeld :?

Hoe moet ik nou in Quake II een betere ping krijgen, want zo ist bijna onspeelbaar!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 11-11 13:46
Enne.. HL = Q1 engine.
Zoek maar op google.com

Persoonlijk vind ik quake2 te langzaam qua gameplay.
Daarom vind ik quake3 ook zo lekker, net als quake1 (die was echt snel!). Veel actie, veel mooie moves maken.

Alleen nog wat beter worden ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:57
HL is Quake 1 engine,

Quote van Planet Half-Life
Half-Life is based on the Quake(tm) engine by ID Software, with Valve's own enhancements to the engine, such as 16-bit and 24-bit color and MMX support, as well as being developed to take full advantage of 3dfx's Voodoo2. Half-Life is based on a whole new level of proprietary technology creating a extremely rich and original gaming experience.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 11:32 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Sorry voor het omhooghalen van dit oude topic, maar ik heb een klein probleempje waarvoor ik niet een apart topic aan wilde maken :)

Het zit namelijk zo: ik heb ADSL maar steeds als ik Quake II online speel is m'n ping vaak boven de 250, en komt daar bijna nooit onderuit.

Dit moet aan Quake II liggen want als ik in DOS een ping doe naar bijv. Gamepoint of XS4All is deze gewoon 50 gemiddeld :?

Hoe moet ik nou in Quake II een betere ping krijgen, want zo ist bijna onspeelbaar!
Zijn jullie nou alleen maar aan die engines aan het denken en weet niemand een oplossing voor mijn probleem? Quake I loopt online ook zwaar bout, ik heb gigantische lag als ik loop (gebeurt ongeveer een seconde later, onspeelbaar dus) en ping is net zo hoog als bij Quake II, en dat terwijl ik met CS en UT wel een normale ping heb :?

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 31 augustus 2001 13:51 schreef xDeLiriuMx het volgende:

[..]

Zijn jullie nou alleen maar aan die engines aan het denken en weet niemand een oplossing voor mijn probleem? Quake I loopt online ook zwaar bout, ik heb gigantische lag als ik loop (gebeurt ongeveer een seconde later, onspeelbaar dus) en ping is net zo hoog als bij Quake II, en dat terwijl ik met CS en UT wel een normale ping heb :?
Dit is al zoooo vaak voorbij gekomen, je moet je instellingen gewoon goed zetten, bijv framerate "cappen" dwz afkappen anders verzend Quake(2) te veel info (eens per frame namelijk) en raakt je verbinding verstopt. Dit soort guides zijn er in overvloed en vrijwel overal te vinden.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
maxrate omlaag zetten. Voor ADSL is maxrate is 10000 wel goed denk ik. Als je dan nog een te hoge ping hebt verlagen naar 8000.

• Glorix Jim
  • Laatst online: 11-11 13:46
[Ervaring mode]
Toen ik Windows XP draaide en ik ging CS'en had ik een flunctuerende ping met ADSL. Toen ik ging quaken (q3) had ik een stabiele ping. Rate stond bij allebei hetzelfde (8000).
Nu ging ik internetten via mjin server (NT4 + Sygate). En wat bleek? Ik had een stabiele ping met CS.
Dus of het nou aan Windows XP lag of aan Sygate of NT4, ik zou het niet weten.
[/ervaring mode]

Verwijderd

Ik speel sinds ik op de HTS zit ook weer regelmatig quake2, want die kun je nog een beetje draaien op die software rendering bakken daaro :D Quake 2 roelt, maar de meeste luitjes bij mij op school (waar ik tegen gespeelt heb dan) bakken er weinig van. Ik win bijna alles terwijl ik niet eens zo super goed ben.

• Falcon
  • Laatst online: 11-11 15:49

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Jullie zouden nu ook de Team Fortress van Quake 2 moeten proberen.. deze is VET!..

In het begin moet je een keuze maken..wil je sniper, soldier, demolishian man, medicine man of de engineer (kun je gun turrets bouwen!)..

ieder heeft zijn taak!..COOL!.. met quake 1 was het al cool..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Verwijderd

Quake 2 Leeft?
Nee het suckt :)

• Jake Blues
  • Laatst online: 27-10 01:15

Jake Blues

AKA Jake

Op zondag 26 augustus 2001 23:18 schreef Turismo het volgende:
En ik speel hier nog vrolijk quake 1 dagelijks. :)
...
ik vind persoonlijk die van quake 1 beter
Helemaal eens. Laatst Painkeep for Quake1 uit de kast gehaald. Fantastische Mod!!!

Verwijderd

Quake 2 Leeft?
Neen

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 19:09 schreef Sn@ke het volgende:

[..]

Neen
you're right,maar kweek 1 still OwnZ :9

• -Sander-
  • Laatst online: 11-11 21:55

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zaterdag 23 juni 2001 03:18 schreef ShadowBumble het volgende:
LOLz speel Quake 1 nog regelmatig dus ........ >:) >:) >:) >:) >:)
Ik speel zelf , soms Doom nog wel via het netwerk >:)
Blijven toch , DE spellen he...

Verwijderd

Op vrijdag 31 augustus 2001 11:45 schreef Glorix Jim het volgende:
Enne.. HL = Q1 engine.
Zoek maar op google.com

Persoonlijk vind ik quake2 te langzaam qua gameplay.
Daarom vind ik quake3 ook zo lekker, net als quake1 (die was echt snel!). Veel actie, veel mooie moves maken.

Alleen nog wat beter worden ;)
Mooie moves (oa. jumps) en mooie rails heb je juist in q2

Verwijderd

Koop een beat 'em up :9

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 14:07 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Ooit van gameplay gehoord? Als de graphics nou het enige minpunt zijn... Bij mij staan graphics ZWAAR ondergeschikt aan gameplay.
Gameplay is ook niet alles als je naar blokjes zit te kijken. Bij sommige spellen bepalen graphics nu eenmaal meer het totaal beeld dan bij andere.

Grand theft auto is toch leuk ondanks "baggergraphics" omdat er ook geen alternatieven zijn en het spel uniek is in zijn soort. Vooral FPS is zwaar afhankelijk van de graphics. Gameplay is bij een hoop spellen bijna hetzelfde, zeker bij de vervolgspellen. Iemand die Q3 heeft gespeeld gaat echt niet eens Q1 of Q2 uitproberen.

• Jake Blues
  • Laatst online: 27-10 01:15

Jake Blues

AKA Jake

Op maandag 03 september 2001 03:03 schreef Tweaker het volgende:
Gameplay is bij een hoop spellen bijna hetzelfde, zeker bij de vervolgspellen. Iemand die Q3 heeft gespeeld gaat echt niet eens Q1 of Q2 uitproberen.
Sorry hoor, maar ik vind Q2 in de verste verte niet lijken op Q1 en Q3. Ik speel ze alle drie en ze hebben alle drie hun eigen gameplay...

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 10:05 schreef Jake Blues het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind Q2 in de verste verte niet lijken op Q1 en Q3. Ik speel ze alle drie en ze hebben alle drie hun eigen gameplay...
Nee idd, Q1 en Q3 spelen VEEL anders dan Q2.
Pagina: 1