Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dus of er is een rubber losgeschoten, of de trommel zit scheef, maar daar lijkt het niet meteen op.
Los lager zou nog steeds kunnen, maar hij lijkt redelijk soepel te draaien.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Het gaat om een bovenlader, die hebben al het rubber boven de draaiende wastrommel zitten geloof ik.
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat zal geen rubber zijn, maar kan wellicht wel verschoven zijn.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Voor zover ik kan zien zie ik niets rubber of kunststof-achtigs wat dit geluid kan veroorzaken....TD-er schreef op maandag 28 maart 2016 @ 15:10:
Is er niet ook een water-kering achtig iets rond het lager bij de aandrijf-kant?
Dat zal geen rubber zijn, maar kan wellicht wel verschoven zijn.
Ik ga Bosch maar eens bellen
Wel even zorgen dat je dan het precieze typenummer erbij zet, misschien is het een bekend probleem van dat model.
[ Voor 28% gewijzigd door ThinkPad op 29-03-2016 08:33 ]
Dat rubbergeluid kan inderdaad de kering op de as zijn welke de lagers tegen water beschermen.... kip en ei, eerst rubber stuk en daarna lager of andersom....
euhmmmm
2 nieuwe lagers, 2 nieuwe sets keerringen = 300 euro

Ik ga wel op zoek naar een nieuwe.... En grote kans dat het dan geen Bosch meer wordt

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.