Ik heb hier een relais liggen van een TGV hoorn voor een vrachtwagen. Dit is een 24v om-en-om schakelrelais, wat om-en-om een luchtklep opent. Wat dus niet meer schakelt. Hij geeft op het moment maar signaal naar 1 klep. Het was een dichtgegoten relais, waar op een of andere manier toch vocht bij is gekomen.
Wat ik al heb geprobeert is hem gewoon schoon te maken, en om wat contacten te hersolderen, maar het heeft niks geholpen. Iemand tips om het te repareren, of waar ik iets vervangends kan vinden? Leverancier van de hoorn wil ze niet los leveren.

Heb de foto's express groot gelaten, zodat het duidelijker is.
Video van zoals het hoort te klinken:
Wat ik al heb geprobeert is hem gewoon schoon te maken, en om wat contacten te hersolderen, maar het heeft niks geholpen. Iemand tips om het te repareren, of waar ik iets vervangends kan vinden? Leverancier van de hoorn wil ze niet los leveren.

Heb de foto's express groot gelaten, zodat het duidelijker is.
Video van zoals het hoort te klinken:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDaantje met zijn TGV hoorn
---RAWE CEEK!!!---