Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-01-2021
Net een Microsoft Universal Foldable Keyboard aangeschaft voor mijn lumi1 1520 met officiële release windows 10 mobile.

Eerste koppeling verliep vlekkeloos. Maar als ik daarna bluetooth op toestel en keyboard accessoire uitzet en later weer aan, dan lukt het me niet om beide toestellen met elkaar te verbinden. Enige oplossing is the keyboard registratie bij bluetooth instellingen op de telefoon te verwijderen, de telefoon opnieuw op te starten en dan opnieuw het koppelen te starten.

Dit getest met een andere bluetooth keyboard en bluetooth speaker op dezelfde toestel maar dan loop ik niet tegen dit probleem aan. Ook alle 3 de accessoires getest of surface pro met windows 10 en ook hier geen problemen met het koppelen wanneer bluetooth uit/aan gezet wordt na de eerste koppeling.

Zijn er anderen die tegen dit probleem aanlopen? Weten jullie inmiddels een oplossing? Kan het een driverprobleem zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb geen idee. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je een maandag-ochtend model hebt en zodoende zou ik hem proberen in te ruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wevenhuis
Dank. Wat is een maandag ochtend model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wevenhuis schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:02:
Dank. Wat is een maandag ochtend model?
Een model dat gemaakt is op maandag-ochtend, wanneer de werknemers nog niet helemaal wakker zijn. :9 Zo worden modellen, als grap, genoemd die vanaf dag één niet goed functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marezathus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-07-2024
Ik hoop dat dit topic nog actief is dan wel wordt.

Het lukt me niet om met mijn foldable verbinding te krijgen met mijn tablet. Noch Android, noch een Windows tablet.

Ik heb dat ding al een jaar of twee niet meer gebruikt en misschien doe ik de aanmelding wel fout.

Is er iemand die af en toe dit kamertje op cyberspace inloopt en goede tips heeft?

Bedankt.

Marezathus

Pagina: 1