Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yusunoha
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 06:18
hallo iedereen,

ik weet niet 100% zeker of dit de juiste categorie voor dit probleem is, dus alvast excuses als dat het geval is.

ik zit met een probleem die ik niet weet op te lossen, en ik heb ook geen antwoord kunnen vinden voor dit probleem. om het zo kort mogelijk uit te leggen, ik heb een android stick die ik aansluit op een monitor waarvan ik het scherm 90º wil laten draaien.

de desbetreffende stick is deze en deze stick draait op android 4.4.2
het scherm waar ik de stick op aansluit is de Samsung Syncmaster 205BW met behulp van een HDMI>DVI-D adapter.

de bedoeling is dat ik de stick ga gebruiken voor een magic mirror, waardoor het scherm verticaal gebruikt zal moeten worden.

en nu het probleem... android geeft je de mogelijkheid om het scherm te draaien, alleen doet android dit niet goed op een android stick. normaal ziet het scherm er zo uit, en als ik de optie aanzet om het scherm 90º te laten draaien, dan ziet het er zo uit. (excuses voor de slechte kwaliteit)
het probleem is dus dat het scherm niet 90º wordt gedraaid, maar dat het scherm verticaal wordt gezet op een horizontale lijn, waardoor het scherm in tweeën wordt gedeeld met het scherm alleen zichtbaar aan de linkerkant en de onderste helft van het scherm niet zichtbaar op de monitor.

er zijn android apps die je toelaat om het scherm ook te laten draaien, maar deze locken alleen het scherm in een bepaalde rotatie en draaien niet letterlijk het scherm.

mijn vraag is nu of iemand mij met dit probleem kan helpen en mischien een oplossing weet, of dat iemand mij kan zeggen of dit weleens mogelijk is om te doen.

alvast bedankt voor jullie tijd en hopelijk kan iemand mij helpen.