Toon posts:

Kast gaat niet auto-uit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in me signature staande cfg + O/S en de A-open Hq-08 ATX big tower 300W, maar als ik shut down doe, zegt ie dat me pc gereed is om uitgezet te worden, maar me kast gaat dan alleen uit als ik de uitknop 7 sec. ingedrukt houdt :?

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Even controleren of je APCI(dinges :) ) in je windows / bios aan staat.. dit kan schelen!

Bij werkt het ook wel eens dat het automatisch uitgaan pas weer werkt nadat ik 1x hybernate heb gedaan! (waarom GEEN ID, maar valt wel een keertje te proberen..)

Grtz

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 01:34 schreef MaxxMark het volgende:
Even controleren of je APCI(dinges :) ) in je windows / bios aan staat.. dit kan schelen!

Bij werkt het ook wel eens dat het automatisch uitgaan pas weer werkt nadat ik 1x hybernate heb gedaan! (waarom GEEN ID, maar valt wel een keertje te proberen..)

Grtz
Uh... iets specifieker, APCI dinges in windows/bios :? Waarin windows2000 pro :?

Verwijderd

In het bios kun je ook de stroombesparing instellen.

Verder zou het kunnen zijn dat je een optie niet hebt aanstaan onder energiebeheer.

Kijk dit even na.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 01:44 schreef ureal het volgende:
In het bios kun je ook de stroombesparing instellen.

Verder zou het kunnen zijn dat je een optie niet hebt aanstaan onder energiebeheer.

Kijk dit even na.
Heb idd APCI enabled moeten zetten in bios, tnx MaxxMark ;)