Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen op 1080/1440p, ben nog niet in het bezit van een 4K monitor maar die wil ik wel aanschaffen op den duur. Daarnaast wil ik Pioneer's Rekordbox software draaien om mixjes te maken met mijn DJ controller en ook zal ik een DAW willen draaien voor het produceren van muziek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het systeem rond de 1500 euro houden en daar niet al te veel boven zitten, tenzij dit een drastische performance boost zou geven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 'futureproof' moederbord en CPU; dit is iets wat ik de komende jaren niet meer wil vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel chipset en CPU en nVidia GPU.
Ga je overklokken?
Ja, ik heb gekozen voor een unlocked mobo en CPU omdat ik denk hiermee langer met mijn computer te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of alle onderdelen compatible zijn met elkaar. (misschien heb ik iets over het hoofd gezien)
En of er nog onderdelen zijn die ik kan verbeteren.
En verder hoor ik ook graag gewoon jullie meningen.
Voornamelijk gamen op 1080/1440p, ben nog niet in het bezit van een 4K monitor maar die wil ik wel aanschaffen op den duur. Daarnaast wil ik Pioneer's Rekordbox software draaien om mixjes te maken met mijn DJ controller en ook zal ik een DAW willen draaien voor het produceren van muziek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het systeem rond de 1500 euro houden en daar niet al te veel boven zitten, tenzij dit een drastische performance boost zou geven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een 'futureproof' moederbord en CPU; dit is iets wat ik de komende jaren niet meer wil vervangen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel chipset en CPU en nVidia GPU.
Ga je overklokken?
Ja, ik heb gekozen voor een unlocked mobo en CPU omdat ik denk hiermee langer met mijn computer te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of alle onderdelen compatible zijn met elkaar. (misschien heb ik iets over het hoofd gezien)
En of er nog onderdelen zijn die ik kan verbeteren.
En verder hoor ik ook graag gewoon jullie meningen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,40 | € 239,40 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170X-UD3 | € 146,95 | € 146,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N98TG1 GAMING-6GD | € 682,95 | € 682,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 68,99 | € 68,99 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 650 G2 | € 101,49 | € 101,49 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | € 159,95 | € 159,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.521,63 | |