Een vriendin heeft mij gevraagd om haar te helpen bij de zoektocht naar een nieuwe PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal een 'gewone' huis tuin en keuken pc moeten gaan worden, waarbij er veel gesurft wordt en waar veel online spelletjes op worden gedaan. Daarbij moet het wel een systeem zijn voor langere tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
bedrag wat uitgegeven mag worden is ongeveer € 600 euro incl. windows 10 en assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude systeem gaat niet mee, alleen het randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf zit ze een beetje te kijken naar een i5 systeem, waarvan ik denk dat ze met een i3 6100 misschien wel verder kan komen. Een SSD moet er sowieso in als opstart schijf en er moet een brander en kaartlezer in kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
niet echt iets speciefieks hierop, alleen moet de Silhouette Cameo erop draaien. Het programma heeft grafisch nog wat eisen, waardoor ik niet weet op de GPU alleen voldoende is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop van jullie te horen te krijgen of ik een logisch systeem bij elkaar heb verzameld. Of dat er andere opties zijn
Mijn lijstje
Ik vraag mij alleen nog af of er een aparte videokaart in moet of dat de GPU voldoende is
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal een 'gewone' huis tuin en keuken pc moeten gaan worden, waarbij er veel gesurft wordt en waar veel online spelletjes op worden gedaan. Daarbij moet het wel een systeem zijn voor langere tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
bedrag wat uitgegeven mag worden is ongeveer € 600 euro incl. windows 10 en assemblage
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Oude systeem gaat niet mee, alleen het randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zelf zit ze een beetje te kijken naar een i5 systeem, waarvan ik denk dat ze met een i3 6100 misschien wel verder kan komen. Een SSD moet er sowieso in als opstart schijf en er moet een brander en kaartlezer in kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
niet echt iets speciefieks hierop, alleen moet de Silhouette Cameo erop draaien. Het programma heeft grafisch nog wat eisen, waardoor ik niet weet op de GPU alleen voldoende is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop van jullie te horen te krijgen of ik een logisch systeem bij elkaar heb verzameld. Of dat er andere opties zijn
Mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 56,- | € 56,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KWN1, windowed) | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 53,48 | € 53,48 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 31,06 | € 31,06 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 40,95 | € 40,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,29 | |
Ik vraag mij alleen nog af of er een aparte videokaart in moet of dat de GPU voldoende is
[ Voor 7% gewijzigd door Prinsje87 op 27-03-2016 16:31 ]