Meescrollend tweakers menu

Pagina: 1
Acties:

• jbhc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-11 22:42
Ik heb op Firefox (45.0.1) voor Android (5.0.2) met MIUI (6.1.29b) last van een meescrollend tweakers menu.

Als ik onderaan een pagina het menu open dan blijft deze zwart.

Als ik dan vervolgens omhoog scroll komt het menu uiteindelijk tevoorschijn als ik bijna bovenaan de pagina ben.

Hebbrn meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door jbhc op 27-03-2016 12:29 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is het probleem nou dat de menubalk mee beweegt, of dat de weergave van bepaalde menu items niet lekker verloopt? De positie (wel of niet meescrollen) kan je in de instellingen bij het tandwieltje aanpassen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Volgens mij heb ik dat ook. Als je het menu opent en helemaal naar beneden scrollt zie je alleen een zwart grijze balk, right?

• jbhc
Hero of Time schreef op zondag 27 maart 2016 @ 14:44:
Is het probleem nou dat de menubalk mee beweegt, of dat de weergave van bepaalde menu items niet lekker verloopt? De positie (wel of niet meescrollen) kan je in de instellingen bij het tandwieltje aanpassen.
Het probleem is dat de inhoud van de menubalk meescrold. Als ik dus onderaan de oagina het menu open dan zie ik alleen een zwarte balk. Als ik vervolgens omhoog scroll dan komt uiteindelijk het menu tevoorschijn.

Ik heb overigens bij het tandwieltje geen optie om het scrollen aan of uit te zetten.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

jbhc schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:39:
[...]

Ik heb overigens bij het tandwieltje geen optie om het scrollen aan of uit te zetten.
Onder Algemeen - menupositie

Intentionally left blank

• jbhc
Als ik de menupositie aanpas van "altijd in beeld" naar "niet altijd in beeld" dan kan ik het menu alleen nog maar openen als ik bovenaan de pagina ben. Overigens scrollt het menu dan nog steeds mee.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je eens een screenshot maken? Powerknop en volume omlaag indrukken even uit m'n hoofd.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• jbhc
Geopend menu bovenaan de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/D4dfXcM0Oi5Y47Iu1QTLJtiL/medium.png

Geopend menu een stukje naar beneden op de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Xf7dKlOohW2LllSXj6NVQn2C/medium.png

Geopend menu onderaan de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xNFeHf64oaPe3IWa5tqmIMFR/medium.png

Instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UHOynkoly0YM2nHrj6aCCU7r/medium.png

Hahaha Tweakers heeft gewoon een fotogalerij. Alleen daarvoor is dit topic al nuttig :x

@Hieronder:

Inderdaad. Als ik op een willekeurige plaars in de webpagina het tweakersmenu open blijft de pagina op zijn plek staan en komt het dus vaak voor dat de menubalk leeg is. Eigenlijk kwam ik er gisteren pas bij toeval achter dat dit dus met de plek op de pagina te maken heeft.

[ Voor 221% gewijzigd door jbhc op 28-03-2016 17:56 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:21
Mijn menu is ook grijs onderaan.

Alleen op het moment dat ik in Chrome het menu open, springt de weergave vanzelf naar de bovenkant van de pagina toe. Die stap mis jij?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Oh, de sidebar :p Onder 'menu' verstaan wij doorgaans de rode balk bovenin ;)

Bij het openen van de sidebar zou de pagina ook omhoog moeten scrollen. Eens kijken of ik het in Firefox op Android kan reproduceren...

Intentionally left blank

Verwijderd

Heb je al getest of je hier ook via andere browsers last van hebt?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het af en toe reproduceren. De ene keer springt de pagina wel naar boven, maar af en toe ook niet. Aangezien het in andere browsers wel 100% goed lijkt te gaan lijkt me dit eerder een bugje in Firefox voor Android...

Intentionally left blank

• jbhc
crisp schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:46:
Oh, de sidebar :p Onder 'menu' verstaan wij doorgaans de rode balk bovenin ;)

Bij het openen van de sidebar zou de pagina ook omhoog moeten scrollen. Eens kijken of ik het in Firefox op Android kan reproduceren...
Nou sorry hoor maar op mijn telefoon is de sidebar toch echt het menu :P

Maar als ik het dus goed begrijp dan zou de pagina naar boven moeten scrollen bij het openen van de sidebar?
Op mijn telefoon werkt het trouwens nooit. Maar dan wacht ik wel totdat het FF team het oplost :)
Pagina: 1