Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srna513006
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:21
Tot aan mijn verhuizing gebruikte ik een satellietontvanger om RadioBerlin88.8 via satelliet te beluisteren.
Nu dat wij alleen nog maar Kabel hebben heb ik geen beschikking meer over deze zender.
Deze zender is echter wel via het Internet d.m.v. een LiveStream (http://www.radioberlin.de/live_hoeren.html) te beluisteren.

Ik heb een poging ondernomen om deze livestream via mijn WDTV Live Personal op mijn Samsung Soundbar af te spelen maar dat is niet gelukt.
Ik kon via een verborgen functie wel de Google browser gebruiken en daar de livestream invoeren maar er was geen muis beschikbaar om de stream te activeren, ook niet met de WD TV app.

Is er een mogelijkheid om op de een of andere wijze de RadioBerlin88.8 Lifestream via de WD TV Live op mijn Samsung Soundbar af te spelen?
Het is dan de bedoeling dat ik via mijn Logitech Harmony One de WD TV player en de Samsung Soundbar aanzet en de stream afspeel.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Michael Knight op 29-03-2016 23:20)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

In de handleiding staat TuneIn vermeld.
ALs je een TuneIn account hebt, kan je daar radiostations toevoegen.
Op de pagina die je noemt staan M3U en PLS links vermeld. Die lijken mij de correcte voor gebruik met TuneIn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

In de handleiding staat TuneIn vermeld.
ALs je een TuneIn account hebt, kan je daar radiostations toevoegen.
Op de pagina die je noemt staan M3U en PLS links vermeld. Die lijken mij de correcte voor gebruik met TuneIn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srna513006
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:21
Perfect en bedankt.
Heb even moeten zoeken maar het is gelukt.

Nu nog even uitzoeken hoe ik alles via de Logitech Harmony One kan aansturen.
Deze moet dus op de WD TV Live de optie Tunein en de Soundbar opstarten.
Ik denk alleen dat ik de rest dan handmatig moet invoeren want ik zie zo snel geen optie om via de Logitech in Tunein automatisch in te loggen en de juiste zender te kiezen.

Misschien lukt het wel maar het valt niet mee als je de 70 ruim gepasseerd bent.