Toon posts:

Video out + VGA tegelijk Asus V8200 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik wil graag de video out en VGA out van mijn Asus V8200 gelijktijdig kunnen gebruiken. Nu zit hier een Philips V7100 videochipset op om composiet video te maken.

De welbekende TV tools TVCC2000 en TVTOOL werken niet :( met deze chipset. Is er iemand die een werkend alternatief gevonden heeft ?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
/ -> verplaatst naar [vb] :)

Verwijderd

Topicstarter
Heu, had ik m daar niet geplaatst dan ? Hmm, zeker zitten slapen... |:(

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die hier een oplossing voor gevonden heeft ? Kant me nauwelijks voorstellen :'(

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
heb hetzelfde probleem met een geforce 3 Leadtek. Ik denk dat we moeten wachten op een nieuwe versie.
Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Ik heb een Geforce 3 van Hercules.
Op tv&monitor beeld.
Maar hier zit wel een Conexant chip op, daarom heb ik geen Asus gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 12:14 schreef SiCnEsSs het volgende:
Ik heb een Geforce 3 van Hercules.
Op tv&monitor beeld.
Maar hier zit wel een Conexant chip op, daarom heb ik geen Asus gekocht.
Ik heb vooraf ook gekeken welke chips gebruikt worden, maar kon bij de Asus in geen enkele doc sheet info vinden. Heb dus gegokt, maar wellicht verkeerd gegokt. Even geduld hebben vrees ik, maar ik hou me voor iedere nuttige tip aanbevolen.

Ben er wel achter dat die Philips chipset net op de markt is (trouwens in Nijmegen ontwikkeld *D ). De videokwaliteit is wat mij betreft onovertroffen, dus da's weer mooi :)
Pagina: 1