Toon posts:

geheugen kopen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
de prijzen van het geheugen zijn momenteel best wel aantrekkelijk.

IK heb momenteel 256Mb infineon geheugen en ik zag dat 256Mb vanaf 109 piekies kost. maar dan heb je A-merk geheugen ..

ja leuk, maar nu de vraag.
ik wil er dus 256Mb bij in maar het moet wel over te klokken zijn op min 145Mhz. i.p.v 133Mhz.

Wie weet waar en welk geheugen het beste hiervoor is, ik wil niet te veel geld kwijt zijn want ik heb er nu wel genoeg aan uit gegeven.

of wie heeft er ervaring met bijvoorbeeld het A-merk geheugen van funprice of dergelijke...

ik heb de search gebruikt maar kon geen zinnig antwoord vinden.

ik weet niet of dit het goeie forum is, maar hier zitten de overclockers, dus die zullen het wel weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

Verwijderd

Ik heb geheugen van funprice en zo, (2 x 128 mb 133mhz) dat draait lekker. Maar ik overklok mijn geheugen niet.......

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Doe ff rustig... Tussen 1:04 en 9:49 zijn er vast niet al te veel overclockers actief...
Ennuh... Funprice geheugen daar zou ik niet heel veel van verwachten, mijn 128 MB draait niet eens CAS2 op 133 MHz.. :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Je kan dan cas 2-2-2 geheugen kopen, dat kan ook op 145 Mhz, misschien op cas3 maar ja, je kan ook PC150 geheugen kopen van corsair, dat kan zeker tot 150 Mhz, maar daar betaal je natuurlijk wel voor.

En je kan het er ook op gokken, goedkoop geheugen kan het ook soms halen tot 145 Mhz, maar dat is even geluk hebben.

Verwijderd

2 maanden geleden had iik ook et goedkoopste geheugen van Gistron... memtech...

Heeft lang gelopen op 143, maar nu loopt et 134 omdat 6.5x134 sneller is als 6x143 :)

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 17:24
Op zaterdag 23 juni 2001 11:20 schreef Tha_Roeltje het volgende:
2 maanden geleden had iik ook et goedkoopste geheugen van Gistron... memtech...

Heeft lang gelopen op 143, maar nu loopt et 134 omdat 6.5x134 sneller is als 6x143 :)
HOe kom je daar nou weer bij?

Verwijderd

Het gaat inderdaad snel die prijzen. Vorige week 256 mb bij informatique besteld van Dane voor 169 is het nu nog goedkoper (155).
Pagina: 1