Toon posts:

is het mijn videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb al vanaf begin af aan dat als ik een demanding pc game speel mijn pc gelijk of na enige tijd crashet waardoor mijn beeldscherm zwart is en ik hoor gewoon het geluid verder gaan en ik krijg mijn beeldscherm niet meer aan in sommige games lijkt v-sync uit te zetten het op te lossen maar vaak ook gewoon niet nu ga ik upgraden naar een thermaltake core x1 case met een Cooler Master Hyper 212 EVO 82.9 CFM Sleeve Bearing CPU Cooler ( weet iemand trouwens of die cooler in die case past?) nu hoor ik ook wel eens dat de video kaart een probleem zou kunnen zijn aangezien het van nvidia is maar ik ben ten einde raad ik hoop dat jullie mij kunnen helpen |:(

Intel Core i5-4460 Boxed
ASRock B85M-ITX
Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU 2x
Gigabyte GV-N970IXOC-4GD
Crucial MX100 256GB
Silverstone Sugo Series 13 (plastic front panel met nep aluminium finish)
Seasonic S12G 450W

Beste antwoord (via Verwijderd op 27-03-2016 11:36)

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-12-2025
Even een oudere versie drivers installeren en dan weer proberen, vrienden van mij hadden geklooi na de update :)

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:28

br00ky

Moderator Harde Waren
/tip: gebruik leestekens (punt aan het einde van je zin) en hoofdletters (aan het begin van je zin) zoals ze bedoelt zijn. No offence, maar deze woordenbrij is nauwelijks te lezen. Wil je dus fatsoenlijk geholpen worden, klik op de wijzig-button rechtsboven je post en tweak hem een klein beetje.
nu hoor ik ook wel eens dat de video kaart een probleem zou kunnen zijn aangezien het van nvidia is
Leg uit.

Acties:
  • Beste antwoord

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-12-2025
Even een oudere versie drivers installeren en dan weer proberen, vrienden van mij hadden geklooi na de update :)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi robo dankje voor de snelle reactie weet je ook waar ik deze drivers kan krijgen en welke versie ik nodige heb om uit de problemen te komen?

• Dutchdeveloper
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-03-2020
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:46:
Hoi robo dankje voor de snelle reactie weet je ook waar ik deze drivers kan krijgen en welke versie ik nodige heb om uit de problemen te komen?
Google.nl helpt vaak

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:25
Als je deze via GeForce Experience heb geïnstalleerd staan deze in C:\Program Data\Nvida
Heb je deze via een driver package geïnstalleerd, dan staan deze in C:\Nvida\<driver>\<driver versie>

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:21
Tjaeen GPU zonder drivers gaat hem niet worden natuurlijk. Misschien heel misschien dat Google je hier bij kan helpen.
Pagina: 1