Ik wil binnen kort thuis een Home Cinema maken d.m.v nieuwe nieuwe Dolby Digital/DTS versterker en boxen maar ik weet niet echt wat ik moeten nemen.
Op versterker moeten meerdere dingen aangesloten worden bijvoorbeeld:
1.DVDspeler (PS2) via de optical
2.Pc (DivX speler) door de didital out
3.De TV via weet ik nog niet welke kabel (het is nu een dolby surround tv)
4.En een radio met cd speler en tape
Ik al in de search gekeken en zag wet een aantal merken en sites maar ik weet nog niet genoeg
Kan iemand mij helpen met wat ik allemaal nodig ben en welk merk, het mag best wat kosten maar niet al te gek zoals fl 5000,- voor één speaker is voor mij te veel, ik heb al wel een 5x 100W THOMSON Dolby Digital/DTS versterker voor fl 2000,- gezien en dat vindt ik ook nog net kunnen.
En ik ga heel misschien een nieuwe breedbeeld kopen (nu een sony 82cm van 6 jaar oud) kan iemand me iets aanreden. (ik heb een lowe tv gezien en dat ziet er echt beter uit dan wat ik nu heb)
En kan mij iemand vertellen wat dit van soort TV is en of dit ook goeie kwaliteit is http://www.deopera.com/homecinemabeeld.htm#Design%20Flatscreen THOMSON 52 RW 64E
Dus voor de duidelijkheid, welke:
Versterker,
Boxen (front,rear, sub, center
TV moet groot zij dus vanaf ~82cm/~32
a.u.b prijzen er bij zetten.
Als ik iet ben vergeten zeg het even en tips zijn altijd welkom
Op versterker moeten meerdere dingen aangesloten worden bijvoorbeeld:
1.DVDspeler (PS2) via de optical
2.Pc (DivX speler) door de didital out
3.De TV via weet ik nog niet welke kabel (het is nu een dolby surround tv)
4.En een radio met cd speler en tape
Ik al in de search gekeken en zag wet een aantal merken en sites maar ik weet nog niet genoeg
Kan iemand mij helpen met wat ik allemaal nodig ben en welk merk, het mag best wat kosten maar niet al te gek zoals fl 5000,- voor één speaker is voor mij te veel, ik heb al wel een 5x 100W THOMSON Dolby Digital/DTS versterker voor fl 2000,- gezien en dat vindt ik ook nog net kunnen.
En ik ga heel misschien een nieuwe breedbeeld kopen (nu een sony 82cm van 6 jaar oud) kan iemand me iets aanreden. (ik heb een lowe tv gezien en dat ziet er echt beter uit dan wat ik nu heb)
En kan mij iemand vertellen wat dit van soort TV is en of dit ook goeie kwaliteit is http://www.deopera.com/homecinemabeeld.htm#Design%20Flatscreen THOMSON 52 RW 64E
Dus voor de duidelijkheid, welke:
Versterker,
Boxen (front,rear, sub, center
TV moet groot zij dus vanaf ~82cm/~32
a.u.b prijzen er bij zetten.
Als ik iet ben vergeten zeg het even en tips zijn altijd welkom