Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 747439

Topicstarter
is het mogelijk om bij de HP paviion 17-f035nd een nieuwe CPU er in te laten zetten?
heeft iemand hier ervaring mee???

met vriendelijke groet,
amazinqNL

Beste antwoord (via Anoniem: 747439 op 27-03-2016 00:41)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Zou deze moeten zijn, denk ik?
Bij 11m33s. Ik zie een heatsink maar er lijkt geen socket onder vandaan te piepen. Ziet er uit als een gesoldeerde BGA package.

Kortom, geen vervangbare CPU.

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 26-03-2016 22:39 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Wat ben je op het www middels een zoekactie zelf tegengekomen. Wat zeggen de specs van hp, die zijn er meestal vrij duidelijk over. Misschien ook wel makkelijk om een linkje naar het systeem te plaatsen of verwacht je dat anderen dat allemaal voor jou uit gaan vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 660294 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:50:
Wat ben je op het www middels een zoekactie zelf tegengekomen. Wat zeggen de specs van hp, die zijn er meestal vrij duidelijk over. Misschien ook wel makkelijk om een linkje naar het systeem te plaatsen of verwacht je dat anderen dat allemaal voor jou uit gaan vogelen.
bedankt oor je reactie ik zal zelf nog eens kijken. want ik stel vraag dit natuurlijk zonder er naar te kijken op internet en het daar te kunnen vinden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Bij 11m33s. Ik zie een heatsink maar er lijkt geen socket onder vandaan te piepen. Ziet er uit als een gesoldeerde BGA package.

[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 26-03-2016 22:39 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
McKaamos schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:38:
[video]

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Anoniem: 747439 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:20:
[...]

bedankt oor je reactie ik zal zelf nog eens kijken. want ik stel vraag dit natuurlijk zonder er naar te kijken op internet en het daar te kunnen vinden.
Wellicht dat ACB het wat aardiger had kunnen verwoorden, maar hij/zij heeft wel gelijk. Wat heb je zelf al gevonden? Je kunt hier wel stellen dat je het zelf al hebt gezocht, maar dat vermeldt je helemaal niet in de topicstart en áls je dan gezocht hebt, wat heb je dan gevonden en wat was daar niet duidelijk aan?

Je krijgt niet voor niets onderstaande vragen voorgeschoteld bij het openen van een vragentopic.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Aangezien dit topic ook nog eens in de verkeerde subcategorie staat (CSL is geen problemenhonk, CSL Beleid), gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.