Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
euh ja dat heb ik dus al gedaan maar niet kunnen vinden. Kan mijzelf niet voorstellen dat het niet mogelijk is om dat op een simpele manier te doen gezien de hard en software in een tv van tegenwoordig.Fish schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:22:
euh doorzoeken naar een tv die wel kan wat je wil ??
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Type kan ik alleen even niet voor je opzoeken. Zit er 5000km vandaan
Volgens de consumentenbond zijn er ook Panasonics die dit kunnen. Functie heet "rew live tv"
[ Voor 53% gewijzigd door Steefph op 26-03-2016 20:29 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
- Je kiest voor een tv zonder recording opties
- Je wilt gebruik gaan maken van een CI+ module zonder externe decoder
Óf je koopt een tv met recording opties, en die zijn er genoeg. Of je sluit een externe decoder aan.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Volgens mij staat er niet dat er geen externe decoder mag zijn, maar wel dat er geen extra afstandsbediening gewenst is. Vandaar dat ik dan al snel aan een decoder met PVR-functionaliteit en CEC-ondersteuning denk en dan kom je dus vanzelf uit bij een HTPC of een Dreambox. Vrij prijzig naar mijn mening voor het doel en zou het dan ook niet snel zelf kiezen in zo'n situatie, maar het kan wel.Question Mark schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:33:
Wat je wilt kan niet met de keuzes die je nu maakt:Dat laatste sluit alle overige opties uit.
- Je kiest voor een tv zonder recording opties
- Je wilt gebruik gaan maken van een CI+ module zonder externe decoder
Óf je koopt een tv met recording opties, en die zijn er genoeg. Of je sluit een externe decoder aan.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
opgelukt dunkt me ...
Bijna....Gebruikers kunnen programma's doorspoelen, behalve bij RTL en SBS.
Bovendien heeft TS dan nog steeds een extra device nodig...
Waarom? dan kan hij het toch vanuit de interactieve tv van ziggo aanroepen?Question Mark schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:52:
[...]
[...]
Bijna....
Bovendien heeft TS dan nog steeds een extra device nodig...
Doorspoelen lijkt me geen issue. volgen mij wou de ts het juist in 1ruk af kunnen kijken
Mits zijn tv dat ondersteund, dan wel jaFish schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:02:
[...]
Waarom? dan kan hij het toch vanuit de interactieve tv van ziggo aanroepen?
Nope, hij wilde juist door kunnen spoelen...Doorspoelen lijkt me geen issue. volgen mij wou de ts het juist in 1ruk af kunnen kijken
MrVegeta schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:01:
nu vroeg ik mij af of er alternatieve methodes voor zijn om dus TV te kunnen pauzeren en dan vervolgens de reclames door te spoelen.
Mja de vraag is dan eigelijk of de reclames er nog inzitten (mijn aanname was dat die er dan uit zouden zijn)Question Mark schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:05:
[...]
Mits zijn tv dat ondersteund, dan wel ja
[...]
Nope, hij wilde juist door kunnen spoelen...
[...]
Bij de commerciele zenders mag je niet spoelen, en moet je verplicht alles kijken, inclusief de reclameblokken.
Nope, niet op je televisie.
Ziggo stelt gebruik van Replay TV op smartphones, tablets en pc's open voor alle klanten.
"When you grow up your heart dies"
"When you grow up your heart dies"