Hallo, ik ben Jelle Prent en ik ben 15 jaar. Ik ben al een lange tijd aan het sparen voor een game PC.
Zelf heb al aardig wat research gedaan over hoe je je eigen game PC moet bouwen. Dat wil ik uiteindelijk ook gaan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf wil ik het meest gaan gamen, vooral de spellen: CS:GO, Eurotruck simulator 2, H1Z1, the Crew Wild Run, Age of Empires, City skyline en verder de nieuwste racespellen. Ook doe ik gewoon de basis dingen, zoals: Word, Email, Skype en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is €800, inclusief windows 10
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn Samsung S24D340 monitor mee, mijn toetsenbord en muis. Zelf heb ik ook al speakers en headsets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nu heb ik alleen een HP Pavilon G7 laptop, dus Intel processoren zijn mij goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het liefst kunnen gamen op 60FPS en op high settings, De PC hoeft niet helemaal stil/ geluidloos te zijn. Maar als ie niet teveel geluid maakt vind ik het prima.
Ga je overklokken?
nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
het liefst wil ik een goede Bang for Buck videokaart. ook zit ik eraan te denken om later mijn pc te upgraden, dus de Skylake serie wil ik graag in mijn PC
Zelf heb al aardig wat research gedaan over hoe je je eigen game PC moet bouwen. Dat wil ik uiteindelijk ook gaan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf wil ik het meest gaan gamen, vooral de spellen: CS:GO, Eurotruck simulator 2, H1Z1, the Crew Wild Run, Age of Empires, City skyline en verder de nieuwste racespellen. Ook doe ik gewoon de basis dingen, zoals: Word, Email, Skype en internetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is €800, inclusief windows 10
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mijn Samsung S24D340 monitor mee, mijn toetsenbord en muis. Zelf heb ik ook al speakers en headsets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 208,95 | € 208,95 |
1 | MSI H170A PC MATE | € 101,95 | € 101,95 |
1 | MSI GTX960-4GD5T OC | € 208,- | € 208,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
1 | Sharkoon VG4-W Rood | € 30,95 | € 30,95 |
1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 53,48 | € 53,48 |
1 | Xilence I402 | € 13,99 | € 13,99 |
1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 32,84 | € 32,84 |
1 | Cooler Master GM G550M | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 40,95 | € 40,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 801,01 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nu heb ik alleen een HP Pavilon G7 laptop, dus Intel processoren zijn mij goed bevallen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik wil het liefst kunnen gamen op 60FPS en op high settings, De PC hoeft niet helemaal stil/ geluidloos te zijn. Maar als ie niet teveel geluid maakt vind ik het prima.
Ga je overklokken?
nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?[i]
het liefst wil ik een goede Bang for Buck videokaart. ook zit ik eraan te denken om later mijn pc te upgraden, dus de Skylake serie wil ik graag in mijn PC