Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 15:43
ik ben opzoek naar een hele eenvoudige tool om MKV's naar XVID om te zetten, ik zit op een locatie met een hoop MKV bestanden (720P) die niet af te spelen zijn op de verouderde hardware, ook nog eens met een hele dunne internet verbinding dus vandaar ook mijn vraag en het ontbreken van enig vooronderzoek.

zou iemand mij kunnen helpen aan een eenvoudige tool om MKV's om te zetten naar XVID's (die wel af spelen)
...

systeem waarop het moet draaien: Celeron D + 2GB + Intel videochipje
...

VLC en MPC-HC spelen beide de MKV's niet af dus het moet aan de hardware liggen, een DIVX bestandje doet het wel goed.

als iemand een goed tooltje weet wat het liefst klein is van download omvang zou ik daarmee zeer geholpen zijn
...

Beste antwoord (via Reloader op 27-03-2016 10:03)

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mijn voorkeur heeft Super converter. Klein en makkelijk. Maar er zijn duizenden van dat soort programma's

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mijn voorkeur heeft Super converter. Klein en makkelijk. Maar er zijn duizenden van dat soort programma's

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 15:43
RonaldDesigns schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 17:39:
zou je me een download link kunnen sturen, ik denk dat ik de pagina wel gevonden heb maar op deze verbinding laad die pagina niet :(

Reeds gelukt even kijken hoelang 't gaat duren voordat de file geconverteerd is

[ Voor 10% gewijzigd door Reloader op 26-03-2016 18:13 ]