Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Oordopjes/Headphones

Wat is je budget?
Maximaal 30-50(max 60-70)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het apperaat voornamelijk gebruiken bij mijn sport(Powerliften/Olympisch gewichtheffen) i.c.m mijn mobiele telefoon. Verder nog gewoon voor dagelijks gebruik, maar vnl voor de sportschool

Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Ja, ze moeten steviig en vast zitten dat ze niet ineens bij explosieve bewegingen alle kanten uitvliegen, of mijn oor uitgaan.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gezien je topic heb je maar weinig gezocht, er zijn genoeg modellen te vinden. In ear, of normale oordopjes met een over ear plasticje etc. Genoeg te vinden.

39

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:23

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• StatQ
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-06 21:49
Ik gebruik de hierboven voorgestelde senheissers cx sports 686 en ben hier zeer tevreden over. Ik gebruik ze vooral voor het joggen maar zitten perfect en vallen nooit uit. Maken ook geen 'kabelgeluiden' bij het bewegen.