Toon posts:

Comp hangt bij games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok als ik een spel start hangt mn comp meteen weet iemand hoe dit kan? mn specsz:
P3 - 800EB
128 mb Ram
Hercules GeForce 2MX Dual Display Video 32 mb
SoundBlaster PCI 128

alvast bedankt dan

• syserr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 15:26

syserr

kangoeroe

hmm, een OS en namen van spellen zouden wel eens handig kunnen zijn....

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Drivers? DirectX? Verse installatie van Windows? Hangt het spel of hangt Windows?

Allemaal van belang, dus wat heb je allemaal al geprobeerd?

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

Verwijderd

Topicstarter
heb Win 98 SE en hangt bij UT, AITD4 enzo heb al format c: gedaan enalles directX 8 en detonator 3 maar had ik altijd al en bleef nooit hangen tot nu toe

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 11:57
ligt waarschijnlijk aan drivers van moederbord/vid. kaart of aan je cpu koeling..

Verwijderd

Welluk mobo is misschien ook wel handig :) En de rest van je config :) En de drivers die je geinstalleerd hebt :)

loopt ie ook vazt met 3Dmark2000 bijv? Zal bijna wel :(

Vaak (qua hardware dan) videokaart dan wel geheugen...

• syserr

syserr

kangoeroe

Op zaterdag 23 juni 2001 00:34 schreef Knuckles het volgende:
heb Win 98 SE en hangt bij UT, AITD4 enzo heb al format c: gedaan enalles directX 8 en detonator 3 maar had ik altijd al en bleef nooit hangen tot nu toe
goed, het idee is er, maar probeer het nu eens rustig.. ;) we hebben tenslotte geen haast en het zou voor iedereen wat duidelijker worden als je opshrijft wat je bedoelt en ons er niet naar laat raden, dus bv: OS: Win98SE, etc...

"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"

Verwijderd

Topicstarter
windows 98 Second edition
Alone in the dark 4

en heb net nieuwe koeling van cpu dus dat kan t niet zijn... en mobo drivers en van videokaart deden t eerst ook goed...

• syserr

syserr

kangoeroe

Op zaterdag 23 juni 2001 00:39 schreef Knuckles het volgende:
windows 98 Second edition
Alone in the dark 4

en heb net nieuwe koeling van cpu dus dat kan t niet zijn... en mobo drivers en van videokaart deden t eerst ook goed...
eerst..., is dat voordat je die nieuwe ooling voor je cpu eropzette??? want dan zou ik me eens hard gaan afvragen of die wel werkt... zoja, sinds wanneer doet ie niks meer bij spellen en hangt ie al in windows of in het spel zelf???

Verwijderd

Topicstarter
hij hangt in windows en ligt niet aan cooling omdat hij dat ervoor ook al deed...

Verwijderd

Topicstarter
niemand weet t dus :(:(:(

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:39
haal je geluidskaart en andere overbodige zut uit je pc, netwerkkaart, modem etc. en probeer het nog eens.

Verwijderd

AGP op 2x zetten en meet de temp in je kast eens.

Verwijderd

Topicstarter
hij is voor AGP 4X Fast write mn kaart... :)

Verwijderd

installeer gelijk directX eens opnieuw... slaat ie bij 3D mark ook vast??

Verwijderd

Topicstarter
ja ook bij 3dmark
en direct x opnieuw werkte ook nie

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
GeForce 2 MX gebruikt 4x niet eens. Gewoon op 2x zetten die handel. Ik heb dit namelijk ook gehad met m'n GeForce 256 en GeForce 2 GTS, en allebei op deze manier verholpen.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wat voor mobo heb je
Pagina: 1