Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
M'n ouders zijn op zoek naar een nieuw systeem. Het systeem wordt basic gebruik. Office, mail, internet, lichte foto bewerking en archivering, thuiswerken via soort VPN.
Betrouwbaarheid is belangrijk en zou fijn zijn als het nieuwe systeem zo'n 5 jaar of langer mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 500 inclusief Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, beeldscherm (VGA en DVI-D aansluiting), keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD, betrouwbaar systeem voor komende +- 5 jaar.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening over onderstaande lijst. Alternatieven? Alle compatibel? Ik verwacht dat een SSD van 250GB genoeg is. Huidige systeem (Vista) heeft 151GB in gebruik. Mocht in de toekomst i.v.m. foto archief meer ruimte benodigd zijn kan alsnog een extra schijf aangeschaft worden.
Is de Intel i3 nu echt een overkill? Het past wel binnen het budget en maakt het systeem hierdoor iets toekomst bestendiger?
Ik heb ook nog gekeken naar een Intel Nuc maar dit heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde omdat er voldoende ruimte is voor een desktop onder het bureau.
M'n ouders zijn op zoek naar een nieuw systeem. Het systeem wordt basic gebruik. Office, mail, internet, lichte foto bewerking en archivering, thuiswerken via soort VPN.
Betrouwbaarheid is belangrijk en zou fijn zijn als het nieuwe systeem zo'n 5 jaar of langer mee kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max € 500 inclusief Windows 10.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, beeldscherm (VGA en DVI-D aansluiting), keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet systeem zie lijstje onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
SSD, betrouwbaar systeem voor komende +- 5 jaar.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie mening over onderstaande lijst. Alternatieven? Alle compatibel? Ik verwacht dat een SSD van 250GB genoeg is. Huidige systeem (Vista) heeft 151GB in gebruik. Mocht in de toekomst i.v.m. foto archief meer ruimte benodigd zijn kan alsnog een extra schijf aangeschaft worden.
Is de Intel i3 nu echt een overkill? Het past wel binnen het budget en maakt het systeem hierdoor iets toekomst bestendiger?
Ik heb ook nog gekeken naar een Intel Nuc maar dit heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde omdat er voldoende ruimte is voor een desktop onder het bureau.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H110M-S2H | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 63,98 | € 63,98 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 439,68 | |