Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!
Ik ga vandaag een telefoon kopen, maar ik ben een vrouw en heb er geen verstand van. Mijn bestedingsruimte is zo'n 170-180 euro. Ik had als laatst de motorola moto g uit 2013 en die beviel me prima totdat ie niet meer aanging, ik zoek dus een soortgelijk iets. Hoeft van mij allemaal niet zo fancy te zijn.

Dus mijn vraag: met welke telefoon krijg ik de beste waar voor mijn geld?
Zelf dacht ik aan de samsung galaxy j5 o.i.d. Maar volgens mijn broertje zijn samsungs kuttelefoons in verhouding met de prijs.

Graag jullie advies! O+

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ja wat wil je ermee doen? Waar let je op? Voorkeur voor een merk? Goede camera, lange accuduur, updates in de toekomst?

Je kunt kijken naar de Moto G 2015 natuurlijk...
Een leuker alternatief is de Wileyfox Swift, maar of jij die leuk vindt?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:52
Er heeft deze week een behoorlijk uitgebreide vergelijking op de frontpage gestaan. Heb je die al gelezen? Anders zou ik daar beginnen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Topicstarter
Ja die vergelijking heb ik gezien ja!

En de wileyfox swift kwam ik net tegen, maar omdat het zo'n onbekend merk is dacht ik niet dat ie goed zou zijn.

Wat ik ermee wil doen: geen spelletjes ofzo, gewoon whatsappen, foto's maken, tinder haha. Gewoon de standaard dingen. Een goede camera zou fijn zijn, maar weet niet of ik dat voor deze prijs kan verwachten.

Wat ik wel echt heel fijn zou vinden is als je de batterij eruit kan halen.

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
S3 neo, prima ding

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Verwijderd

Topicstarter
cheiron schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:39:
Er heeft deze week een behoorlijk uitgebreide vergelijking op de frontpage gestaan. Heb je die al gelezen? Anders zou ik daar beginnen.
Ik vergis me, ik kan hem niet vinden. Heb je misschien een link?

Verwijderd

Xiaomi Redmi Note 2 of 3. Top ding voor het geld.

Edit: hier ook 2 Motorola's G en die kunnen er niet tegen aan wat betreft scherm, snelheid, hoeveel geheugen en wekelijkse updates.

Kuttelefoons? Daar doe ik andere dingen mee. _O-

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2016 09:51 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:37
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 09:47:
[...]

Ik vergis me, ik kan hem niet vinden. Heb je misschien een link?
reviews: Budget-Androids: underdogs en gevestigde orde

:) Swift of Moto g dus
Pagina: 1