Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
Vraag
Beste antwoord (via JustMyOpinion op 26-03-2016 09:44)
Control Panel\All Control Panel Items\Power Options\System Settings
dont require pssword ?
dont require pssword ?
Alle reacties
Control Panel\All Control Panel Items\Power Options\System Settings
dont require pssword ?
dont require pssword ?
Fish, je moet eens weten hoe ik sta te juichen! Vreemd dat het me nog niet opgevallen was daar.
Enige excuus wat ik kan verzinnen is dat het licht gemaakt was en dat ik eerst op een zinnetje (bovenaan) moest drukken om het te mogen wijzigen.
Nogmaals, dank!
Enige excuus wat ik kan verzinnen is dat het licht gemaakt was en dat ik eerst op een zinnetje (bovenaan) moest drukken om het te mogen wijzigen.
Nogmaals, dank!
Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)
ik heb hetzelfde probleem met een nl versie.. snap het nogsteeds niet,,,
Gelukkig post je alle stappen die je al gedaan hebt.gromet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:35:
ik heb hetzelfde probleem met een nl versie.. snap het nogsteeds niet,,,
Test dit eens: "Windowstoets + R", dan netplwiz intikken, en dan het enige vinkje wat je gaat zien even controleren.
/edit: dit is voor normale opstart; niet voor powersaving, waar @JustMyOpinion het over had.
[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 08-03-2018 22:41 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Voor zover ik mij herinner (heb mijn pc al honderd jaar geleden zo ingesteld) moet je inderdaad wel een wachtwoord hebben. Zonder ww gaat het niet.gromet schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 22:57:
vinkje uitgezet en toepassen gedrukt. opnieuw opgestart en slaapstand gezet . heb nogsteeds een aanmeldscherm.. of moet ik een wachtwoord aanmaken...
... en gaat over tot de orde van de dag
Pagina: 1