Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik zit met een vraag en een probleem en ik heb advies nodig. Namelijk ik heb een Steelseries Siberia V2, en die gebruik ik over USB. Nou is mijn vraag, gebruikt dat apparaat nou zijn eigen geluidskaart aangezien hij over USB gaat of gebruikt hij de audio van mijn moederbord?

Ik zit met het probleem namelijk, als ik teveel geluidskanalen open heb staan skype/games/voip over game/teamspeak/youtube/spotify etc etc. Soms speel ik best wel veel geluid door elkaar heen. Dan heb ik het probleem dat een bepaald kanaal gewoon wegvalt. Of als ik skype dan klinkt iemand gewoon als een fax apparaat en dan moet ik gewoon mijn pc herstarten voordat hij het weer doet. Ik had die problemen nog niet met Windows 7.

Ook heb ik een Xonar Essence STX maar voor zover ik weet kan ik daar niet mijn 3.5mm jack in pluggen want hij gebruikt een veel grotere jack dus ik weet niet of het mogelijk is om dat werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Voor de Xonar is een 6,3mm --> 3,5mm adapter te gebruiken. Bijvoorbeeld: https://www.kabeldirect.n...pter-6-3mm-m-3-5mm-f.html

Life is not about specs, it is about joy!