Toon posts:

Inlogprobleem 650 MxStream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu al drie weken de trotse eigenaar van een ethernet adsl modem via provider planet,
ben nog niet in staat geweest om in te loggen
constant foutmelding 650, kpn zegt dat fout bij hun in de centrale ligt, en is al weken op zoek naar de oorzaak, lijnmeting was goed.
volgens mij weten ze het bij kpn ook niet meer, ben bijna op het punt gekomen dat ik die kuthandel in de doos stop en terugstuur.

iemand anders zelfde ervaring ???? :(

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

650 is normaal probleem met inloggen.
Heb je wel een normale linesync? zoja - bellen naar je provider en even laten controleren of je account wel helemaal klopt en! of ze je ip al hebben gekoppeld

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ik heb ff je topictitel gewijzigd, want het was niet bepaald duidelijk.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Zet je firewall ff uit, dat wil ook wel eens helpen bij "inlogproblemen"

(althans, dat was bij iemand anders DE oplossing!)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Fout 650: Vlgs KPN ligt deze vaak in het modem IN de wijkcentrale (de ATU-R) Deze moet dan door KPN even bekeken worden. Of: ADSL-Modem heeft geen of geen goede aansluiting met telefoonnetwerk. Een foute modeminstelling kan hier ook toe leiden: PPTP/Encap op LLC/NPID in plaats vanVCMUX kan ook deze fout genereren

650> is het modem te pingen? Als alles aan KPNzijde in orde lijkt, volg dan dit stappenplan: Controleer de instellingen van de externe toegang, Controleer de netwerkinstellingen; Het inbel-ikoon verwijderen en een nieuwe aanmaken; Controleren in het Verbinden met-scherm of wordt ingebeld met de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord, en dat naar het juiste telefoonnummer wordt gebeld. Toch lijkt dit vaak een KPNprobleem want als er iets met de DSLAM aan de hand is krijg je deze melding ook... Controleer of de telefoonlijn goed op de modem (Linesync aanwezig?) is aangesloten en of de gebruiker kan bellen met de telefoon.
Controleer of er zonder splitter (dus direct op het ISRA-punt) een verbinding mogelijk is.

Ethernet-modem:

zet de modem een halve minuut uit en draai het modemconfiguratiescript MXS_Home van de Mxstream CD-ROM.

Controleer of de netwerk kaart goed geïnstalleerd is door te pingen naar de modem.

Controleer in het netwerk of er geen 'Virtual Private Network(VPN)-adapter#2' staat, zoja, verwijder deze dan. De bijbehorende TCP/IP wordt dan ook automatisch verwijderd.

Verwijderd

Subnetmask uit het bookje is niet goed..

• batavier
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 12:11

batavier

Grazen, kreng!!!

Op zaterdag 23 juni 2001 15:12 schreef Maus het volgende:
Subnetmask uit het bookje is niet goed..
Dat is correct, moet 255.255.255.0 zijn (ipv 255.0.0.0 zoals in handleiding staat).

}:O

Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 17:28 schreef Batavier het volgende:

[..]

Dat is correct, moet 255.255.255.0 zijn (ipv 255.0.0.0 zoals in handleiding staat).

}:O
Subnetmask verschilt voor Windows 98 en Windows 2000. Kwam ik ook later pas achter.
Als ik me tenminste niet vergis...
Pagina: 1