Toon posts:

Leuk idee T.net moderatie gebeuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik persoonlijk vind Moderatie gebeuren een beetje slordig(onnodige trolls,first-post,flames,etc..etc)
Nu d8 ik kan je niet een soort "beloning" krijgen als je een bepaald aantal Karma punten hebt gehaald, in vorm van een @tweakers.net e-mail adres (mijn 1ste ID).
Er zullen vast veel lui zijn die dit wel cool B-) vinden om te hebben, dan zullen meer mensen zich inzetten om dat e-mail adres te krijgen, en jullie een "schoner" tweakers.net.

Anderzijds is het wel zo, dat je met een stijgend Karma een hogere status krijgt. Dus er is al een soort van "beloning", maar dit vind ik niet de moeite waard, wat schiet ik ermee op als ik een hogere status heb? :?

ps. ook weer een beetje meer reclame als meer mensen een t.net e-mail hebben, vertel het me als dit een "dubbelpost" is

ik w8 op reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leuk dat je probeert mee te denken en welkom op het Moddereter Forum! Ik vrees alleen, dat ik denk dat het geopperde idee niet zou werken om een aantal redenen...

Je geeft aan dat je het moderatiegebeuren slordig vind en dat je dat zou willen oplossen door een beloning aan de hand van het behaalde karma. Dat zou in principe niet werken, want die dingen hangen helemaal niet samen. Je krijgt karma aan de hand van de moderatie van jouw reacties, maar modpunten delen "we" aan iedereen uit. Iedereen kan modereren en er is in principe geen relatie tussen de kwaliteit van die moderaties en het karma van een bepaalde user. Met jouw idee los je het probleem van slechte moderaties dus niet op.

Tja, en dat het idee om de echt actieve mensen (mensen met een hoog karma dus) te belonen met een @t.net adres... Dat kan ik me goed voorstellen.
* korenwolf zou ook wel zo'n adres willen hebben, alleen is hij bang dat zo'n adres toch echt crew-only is (en terecht ook). |:(

Tot slot:
Eigenlijk hoort deze vraag niet in dit forum thuis. Het TMF is er om te discussiëren over (foute) moderaties op de tweakers.net frontpage. Ideeën over tweakers.net horen gewoon in Lieve Adjes thuis. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ehm, ik moet hier wel ff vertelen dat ik DA_GROENTEMAN heb aangegeven dat-ie alvorens dit op LA voor te stellen, het ook eerst hier met ons kon doorspreken. Dan kan-ie nog zien of het iets is wat-ie in LA wil posten. Vandaar :)

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 juni 2001 00:47 schreef testcase het volgende:
Ehm, ik moet hier wel ff vertelen dat ik DA_GROENTEMAN heb aangegeven dat-ie alvorens dit op LA voor te stellen, het ook eerst hier met ons kon doorspreken. Dan kan-ie nog zien of het iets is wat-ie in LA wil posten. Vandaar :)
Dus * korenwolf verteelt /me !? :?

LOL :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

ik wil idd wel een t.net meel adresje :P
Maar ik vrees da'k persoonlijk nooit een hoog karma haal, ik reageer niet vaak namelijk op t.net, heb meer plezier in lezen en het modden ;) m'n tweakotine geeft dat ook al aardig weer :)
ben er bijna altijd :) persoonlijk begeef ik me liever achter de schermen. :)
submit nieuwtjes en heb sinds BC3 toch maar een beetje de openheid op gezocht :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke helemaal met jullie eens...maar je zult ook betere inhoud krijgen in de reacties op t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

[user]@tweakers.net voor bezoekers zie ik zo 123 niet gebeuren nee. [user]@tweakers.org lijkt me echter niet onrealistisch. Ik denk alleen dat als Femme besluit dat mogelijk te maken het net zo'n systeem als met de subdomeinen wordt; [user]@tweakers.org forward naar het mailadres in je profile. Dus niet iets waar je een speciale status voor moet hebben.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus niet echt voor "bezoekers" maar alleen voor vaste bezoekers, die veel karma hebben gehaald door het posten van goede reacties.
(en natuurlijk wordt het dan een mail adres die alleen geforward kan worden)
Pagina: 1