Ik krijg dinsdag mijn epox bordje + duron 800 binnen.. en ik heb er een paar plaatjes van gezien.. nu heb ik de vraag of de superorb daarop past.. want op de plaatjes was het nogal krabjes..
Verwijderd
Wat je ook doet neem geen superorb, die dingen worden fucking heet en je bent er wel 60 piek voor kwijt. Je kunt beter voor iets van Globalwin gaan. Fop 38 ofzo.
(www.globalwin.com.tw) en die kun je bestellen bij de ocshop (www.ocshop.nl)
Succes en veel plezier met je nieuwe systeempje
Maar het leuke is dat ik dat ding nog heb liggen.. van mijn vorige duron en mobo.. die bijde dood zijnOp zaterdag 23 juni 2001 02:20 schreef Warthog het volgende:
Wat je ook doet neem geen superorb, die dingen worden fucking heet en je bent er wel 60 piek voor kwijt. Je kunt beter voor iets van Globalwin gaan. Fop 38 ofzo.
Duzz.. ik wou ff weten of ie past
Heeft die superorb ze vermoordOp zaterdag 23 juni 2001 13:27 schreef caveman85 het volgende:
[..]
Maar het leuke is dat ik dat ding nog heb liggen.. van mijn vorige duron en mobo.. die bijde dood zijn![]()
Duzz.. ik wou ff weten of ie past
K tnx.. ja waarschijnlijk heeft de orb ze gesloopt jaOp zaterdag 23 juni 2001 14:13 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Heeft die superorb ze vermoordMaar even ontopic. Als je het lef hebt om een superorb te monteren, ik denk dat het wel past. Heb zelf ook een 8KTA3+ met een coolermaster ep5-6i11 en die is ook niet klein, maar dat past goed. Succes!
Verwijderd
Super Orb past op die epox. Maar ik kick em de deur uit zodra ik m'n thermoengine binnen heb. Die Super Orb is gewoon een straaljager die voor geen meter presteerd.
En ja, ik heb er ook al een core mee gemolt.
Mobo is voor de rest ok. Stabiel en aardig wat oc-opties.
En ja, ik heb er ook al een core mee gemolt.
Mobo is voor de rest ok. Stabiel en aardig wat oc-opties.
Is een heerlijk stabiel bordje. De FSB kreeg ik stabiel tot 150 MHz, draait nu op 140 * 10Op zaterdag 23 juni 2001 14:27 schreef caveman85 het volgende:
[..]
K tnx.. ja waarschijnlijk heeft de orb ze gesloopt jaMaar ik heb het lef nog wel hoor.. maar nog een vraagje is het een beetje een stabiel bordje voor de rest.. en hoe zit het met het overclocken?
Ik heb de Globalwin WBK38 besteld bij m'n Epox bordje en m'n 1,3GHz Athlon.
Sinds afgelope week ben ik fanatiek anti-superorb
.
Ding heeft mijn cpu gemold!!
Ding heeft mijn cpu gemold!!
Verwijderd
owkee, dus geen orb kopen 
dank u voor deze info.. was trouwens tog al van plan om een gobal win fop38 te bestellen trouwens
dank u voor deze info.. was trouwens tog al van plan om een gobal win fop38 te bestellen trouwens
Een dragon orb 3 op een epox kta3 .. is dat wel ok?
Ok hij maakt wat veel geluid, maar daar kan ik mee leven, en hij koelt goed.
Flickr PSN ID= cheironnl
Een dragon orb 3 op een epox kta3 .. is dat wel ok?
Flickr PSN ID= cheironnl
Pagina: 1