Kan ik spotify radio vooraf downloaden met een premium accou

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-10 06:45
Is het mogelijk om met Spotify premium vooraf een radio station (heet dat zo) te downloaden? Vorige week had ik in de auto spotify (niet premium) aan in de auto en toen bleek dat ik toch al gauw 300 MB kwijt was na enkele uren rijden. Ik vind het fijn om niet alleen muziek die ik vooraf zelf heb uitgezocht te horen. Maar wil wel af en toe door klikken als ik een lied hoor dat ik echt niets vind.
Ik luisterde in dit geval bijvoorbeeld naar het radiostation "jaren 80".

Als dit met Spotify niet mogelijk is, is dit dan mogelijk met bijv Deezer?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:03
Spotify Radio kan je niet vooraf downloaden, omdat dit 'random' gegenereerd wordt.

Deezer ken ik niet.

[ Voor 12% gewijzigd door PdeBie op 25-03-2016 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:07

heuveltje

KoelkastFilosoof

Maar je kunt denk ik wel een radiostation starten. alle nr's die hij laat zien in een afspeellijst slepen. en die dan op downloaden zetten.,

Of gewoon op 80's zoeken in playlists ;P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin88
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 23:05
Ik had hetzelfde probleem, en heb uiteindelijk verschillende public playlists gedownload en deze steeds afgedraaid als 'radio'.

Vaak hebben radiostations ook playlists met muziek die ze zelf draaien; zo kan je een fijn radiostation zoeken en daar dan bv playlists van afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-10 06:45
Edwin88 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:59:
Ik had hetzelfde probleem, en heb uiteindelijk verschillende public playlists gedownload en deze steeds afgedraaid als 'radio'.

Vaak hebben radiostations ook playlists met muziek die ze zelf draaien; zo kan je een fijn radiostation zoeken en daar dan bv playlists van afspelen.
Dit ga ik eens proberen. Wel jammer dat dit niet gewoon een standaard optie is binnen de Premium. Bedankt.