Toon posts:

wat is beter aopen crw1232a of lite on 12x10x32 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze vraag zal vast al een keer gesteld zijn maar kan hem niet vinden in de SEARCH....wel van alles over die lite-on maar weinig over de aopen...en het verschil tussen die twee :?

wel het vergelijk met de plextor en zo maar niet met de aopen..

er is toch weinig verschil in just-link en burnproof?

graag serieuze reacties en niet van die reacties dat ik in de SEARCH moet kijken want daar heb ik al gezocht..

b.v.d. fratzz

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03:49

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

ik zou duidelijk voor die Lite-on kiezen (met burnproof) ipv die aopen (justlink).
krijg met die Aopen toch nog geregeld onderzettertjes IPV cd's

Verwijderd

Topicstarter
onderzettertje op zijn tijd is ook weleens makkelijk... :+

iig bedankt voor je reply

Verwijderd

Mijn AOpen roeleert. Zolang je geen Nero gebruikt doet hij het super!!!! CloneCD en Easy CD Creator 5 Platinum en never nooit een fout CD'tje!!!! :)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Zelf heb ik hier de Liteon 12x10x40x en die bevalt me zeer goed. :9~
En dat voor die prijs ! :P

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kicked/to.OM

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12
Tussen JustLink en Burnproof zitten niet echt grote verschillen. Bij JustLink is het 'gat' iets kleiner dan bij Burnproof.

Op elby.de (site van Clonecd) kun je info vinden over wat elke cd-writer kan. en ook is daar een lijst te vinden van compatible cd-roms. Op CDRInfo.com kun je ook over verschillende cd-schrijvers een review vinden.

Veel succes!

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Ga voor de Lite-On deze heeft Burnproof en is goedkoper dan de Aopen versie. Zelf heb ik ook de Lite-On en ben er zeer tevreen over. Nu ongeveer 100 CD's gebrand en er is er nog niet eentje fout gegaan. Zelfs brunproof heeft het apparaat nog niet aan hoeven spreken.

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn Lite-on doet het ook altijd nog zeer relaxt!

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
De Aopen doet het toch erg relaxt hier hoor. Zowel met nero5 als met clonecd.

Justlink doet het perfect, nog nooit een coaster gehad die niet door een fout van mezelf kwam.

Alleen vaag dat ie de 16x traxdata cd's niet op 12x wil schrijven, maar dat kan ook aan die cd's liggen.

• Xandrios
  • Laatst online: 18:11
ik zou voor de liteon gaan, ik heb nu acer, en die is toch niet echt heeel super.

die wat mindere merken gaan bij mij te snel kapot.

Verwijderd

Op zaterdag 23 juni 2001 15:03 schreef Cutebritney het volgende:
ik zou voor de liteon gaan, ik heb nu acer, en die is toch niet echt heeel super.

die wat mindere merken gaan bij mij te snel kapot.
Ik vind AOpen een wat beter merk dan LiteOn.

Verwijderd

Ik heb zelf sinds vanmorgen een Liteon 16x10x40 en hij gaat als een trein, 5 cd's gebrand en zelfs tijdens het werken met photoshop nog goede cd's gebrand.

Verwijderd

AOpen is best wel goed. Ik zou niet weten hoe er een onderleggertje mee te fikken. Ook niet in combinatie met Nero 5.5.2.4.
Misschien door tijdens het branden de stekker uit het stopcontact te halen ?!?

• K-2SO
  • Laatst online: 27-04 15:20
Liton heeft nou niet echt de reputatie van Aopen maar toch doen deze writers echt niet onder voor elkaar.
Ik zou op dit moment niet weten waarom mensen nog een Plextor kopen trouwens, die zijn veel duurder. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 12:07 schreef MadMax het volgende:
Ga voor de Lite-On deze heeft Burnproof en is goedkoper dan de Aopen versie.
:?
De aopen heeft just-link tegenover de lite-on met burnproof..

aopen is goedkoper fl. 239,- gistron.com en de lite-on is fl. 249,- gistron.com....wat kies je dan?

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Aopen:
+goedkoper :)
+SafeDisc 2 >:)
+Justlink :)

-Mijn Aopen 6× ging snel kapot, maar die moest ik alleen maar opnieuw smeren.

Verwijderd

plextor... zou ik voor kiezen

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 23 juni 2001 21:59 schreef Vossie het volgende:
plextor... zou ik voor kiezen
tsja....zat ik dus net niet op te wachten...dat is toch de vraag niet?
had het toch ook wel beetje kunnen verwachten..

Verwijderd

Koop een Plextor :)

Die zijn gewoon de beste...

Ik heb de 12x10x32 met burnproof en nog nooit een onderzetter gebakken... :9

Greetz B-)

Verwijderd

Op zondag 24 juni 2001 14:43 schreef HelleCool het volgende:

Ik heb de 12x10x32 met burnproof en nog nooit een onderzetter gebakken... :9

Greetz B-)
dat vraagt hij toch niet ?! dat heb je hier nu altijd, je vraagt "wat is het beste, a of b ?" en dan antwoordde ze "x" :r

plextor is een supermerk, maar als hij twijfelt tussen de aopen en de lite on, dan moet je hem daarop antwoorden, of zwijgen...
*no flame intended*

en nu mijn mening, de aopen heb ik, en vind ik heel lekker lopen, nooit een coastertje gehad...

Verwijderd

Liteon, die Aopen fikkertjes hebben bij ons op het werk nogal de reputatie dat ze snel naar de k**** gaan.

Persoonlijk zou ik voor de Plextor gaan, heeft toch een wat steviger en sneller binnenwerk.
Heb echter bij ons in de huiskamer PC ook een Liteon zitten, deze is perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 juni 2001 14:43 schreef HelleCool het volgende:

Wat was de vraag ook al weer? :?

Verwijderd

[lolmode]
koop een plextor!!!!! L :o L
sorry ik kon het niet laten.
[/lolmode]

ik zou voor de Liteon gaan

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Persoonlijk zou ik voor de Plextor gaan, heeft toch een wat steviger en sneller binnenwerk.
ik d8 dat die lite on en plextor het zelfde binnewerk hadden?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 23:18

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Even over SafeDisk 2:
gewoon die Lite-On nemen en stiekem met [url="http://http://www.edonkey2000.com"]edonkey2000[/url] winoncd 3.8 PE downloaden, even het dllutje van de Lite-On 12x10x32 halen, hij zegt wel geen BurnProof maar hij doetut wel, ook SafeDisk 2 geprobeerd, en doen het, ook in andere cd-rom spelers, dusuh ik zou het wel weten.

BTW Aopen is een leuk merk kwa Moederborden, maar met andere producten van ze heb ik behoorlijk wat problemen gehad, met name cd-rom spelers

Breek je nek voorzichtig

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Even over SafeDisk 2:
gewoon die Lite-On nemen en stiekem met edonkey2000
winoncd 3.8 PE downloaden, even het dllutje van de Lite-On 12x10x32 halen, hij zegt wel geen BurnProof maar hij doetut wel, ook SafeDisk 2 geprobeerd, en doen het, ook in andere cd-rom spelers, dusuh ik zou het wel weten.

BTW Aopen is een leuk merk kwa Moederborden, maar met andere producten van ze heb ik behoorlijk wat problemen gehad, met name cd-rom spelers

Breek je nek voorzichtig

• Frenkie567
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik zit ook te twijfelen tussen deze twee branders. Ik zou wel willen weten of de Aopen ook overburnen ondersteunt (de Lite-on ondersteunt dit wel met nieuwste firmware), of ze beide met safedisc 2 beveiligde CD's kunnen kopieren (uit bovenstaande post blijkt dat de lite-on dit wel kan, meer mensen hier ervaringen mee???) en of ze goed werken met nero (dus met justlink en burnproof ondersteuning) en eventueel fireburner. Met clonecd schijnen ze beide goed te werken, volgens de site van clonecd. Ik neem aan dat er verder geen problemen zijn met de Aopen brander en Nero, aangezien dit pakket bij de brander geleverd wordt. Graag hoor ik jullie ervaringen.

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Clonecd werkt niet echt goed bij mijn Lite-On wat wel als een trein gaat is Nero 5.5 maar die word er in versie 5.0 ook bij geleverd, gratizzzzzzzzzz opgraderen en branden

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de AOpen cdrw1232a besteld, ik wist het ook niet meer.....zullen zien wat ie doet ........als het goed is komt ie vandaag binnen.... *D

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 12:11 schreef Accident het volgende:
ik d8 dat die lite on en plextor het zelfde binnewerk hadden?
Alleen dezelfde leverancier (Sanyo) maar toch schijnt er verschil te zijn in 't binnenwerk.

CloneCd werkt bij mij perfect!

offtopic:
Ga voor die LiteOn omdat er al veel positieve reacties (incl. de mijne) op zijn gekomen.

......Damn net te laat, dan maar zelf weten. Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 12:43 schreef Squeek het volgende:

Ga voor die LiteOn omdat er al veel positieve reacties (incl. de mijne) op zijn gekomen.
Tsja...........ik moet en zal altijd een beetje tegen de draad ingaan. :+

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
lite-on is beter, brand alles lekker snel: on the fly, en het woord burnproof spreekt mij meer aan...(heb deze natuurlijk zelf ook)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 27 juni 2001 12:53 schreef Kev0867 het volgende:
lite-on is beter, brand alles lekker snel: on the fly, en het woord burnproof spreekt mij meer aan...(heb deze natuurlijk zelf ook)
Zie boven.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle replies ;) ........ding is alleen nog onderweg.... ;)

is er ondertussen dus wel hoor......
Pagina: 1