p100 gaat meestal wel op 133 en anders 120... veel hoger zul je niet komen.... maar je kan er naartuurlijk ook een goedkoop p 200 in stoppen
Hoezo? Hij moet toch makkelijk op 166 kunnen? In de handleiding v/h moederbord staat dat je die en die jumper moet verzetten om tot 166 te komen!
heb zelf ook een p1 100MHz
maar bij mij komt hij niet hoger dan 133
ik was van plan een betere (duurdere) fannetje te kopen maar bedacht me
ff door sparen en heb een t-bird 800
system
maar bij mij komt hij niet hoger dan 133
ik was van plan een betere (duurdere) fannetje te kopen maar bedacht me
ff door sparen en heb een t-bird 800
system
haha koekenbakker, als overclocken zo makkelijk ging kan ik een celly 300 ook op 8 x 150 = 1.2 Ghz krijgen
\o/
ehm.. het mobo kan idd wel 166 aan maar dat betekent nog niet dat je processor het dus ook aan kan.
oxigen lukte dat niet dan
oxigen lukte dat niet dan
Verwijderd
Nou, dat is inderdaad een koekebakker zeg haha
Dat zou lekker goedkoop zijn ook, iedereen aan de P60......en effe lekker klokken op 1,5 GHz ofzo..... en dan iedereen uitlachen die net voor een hoop geld een P3 900 heb aangeschaft die nog niet weet dat je een P60 ook net zo makkelijk op 1,5 GHz draait!
Aparte logica......
Dat zou lekker goedkoop zijn ook, iedereen aan de P60......en effe lekker klokken op 1,5 GHz ofzo..... en dan iedereen uitlachen die net voor een hoop geld een P3 900 heb aangeschaft die nog niet weet dat je een P60 ook net zo makkelijk op 1,5 GHz draait!
Aparte logica......
Verwijderd
JJJ: probeer gewoon op 166, en als je board nog hoger aankan, probeer dan meteen 200 ofzo
lukt best
lukt best
Pagina: 1