Ik dacht dus dat m'n p3700 verschroeid was, nadat ik er een 5000 toeren amd extreme iceberg cooler op had gezet,kreeg hem vrijwel onmiddelijk niet meer hoger geklockt dan 700 mhz,alleen met win me wilde hij nog wat hoger,dus ik m'n standaard koelertje er weer op gezet en ook niemand meer thuis boven de 700....i dacht nah vette pech dus ik die amd cooler er weer opgezet en dat maar 2 maanden zo gelaten...maar nu de klap
op de vuurpijl! vandaag m'n standaard coolertje er maar weeris op gezet omdat die amd iceberg extreme cooler soms een hele poos ligt te ruetelen voor ie op gang komt, en klets! hij gaat weer net zo makkelijk op 7x133 als vroeger:? nix aan de hand met die proc dus,en om toch nog effe te testen toch nog effe die mooie amd cooler terug gezet,en je raad het al weer niemand thuis boven de 700mhz! is dit raar of is dit raar
op de vuurpijl! vandaag m'n standaard coolertje er maar weeris op gezet omdat die amd iceberg extreme cooler soms een hele poos ligt te ruetelen voor ie op gang komt, en klets! hij gaat weer net zo makkelijk op 7x133 als vroeger:? nix aan de hand met die proc dus,en om toch nog effe te testen toch nog effe die mooie amd cooler terug gezet,en je raad het al weer niemand thuis boven de 700mhz! is dit raar of is dit raar