Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral Gamen met mijn pc maar ook voor school zal ik er wel eens op zitten. Games zoals Witcher 3, gta 5, assassins creed unity enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet nog niet hoeveel ik uiteindelijk te besteden heb maar rond de 1100 euro lijkt me een mooie prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks maar die haal ik gewoon een keer van de winkel dus dit is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
pretty Obvious, een cpu, gpu, voeding, ram, behuizing enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Mogelijk wel, ik heb dit nog nooit gedaan maar ik zit er aan te denken om dit wel te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al wat samengesteld en het past allemaal en is prima maar ik vroeg me af of de cpu goed is, of een tweede gpu nog een goede toevoeging is. enz.
Dit heb ik nu
tis dus meer dat ik wat tips krijg.
Ik wil vooral Gamen met mijn pc maar ook voor school zal ik er wel eens op zitten. Games zoals Witcher 3, gta 5, assassins creed unity enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik weet nog niet hoeveel ik uiteindelijk te besteden heb maar rond de 1100 euro lijkt me een mooie prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks maar die haal ik gewoon een keer van de winkel dus dit is niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
pretty Obvious, een cpu, gpu, voeding, ram, behuizing enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Mogelijk wel, ik heb dit nog nooit gedaan maar ik zit er aan te denken om dit wel te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al wat samengesteld en het past allemaal en is prima maar ik vroeg me af of de cpu goed is, of een tweede gpu nog een goede toevoeging is. enz.
Dit heb ik nu
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 239,40 | € 239,40 |
| 1 | Gigabyte GA-Z170XP-SLI | € 134,95 | € 134,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Corsair Graphite 230T | € 71,73 | € 71,73 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Corsair RM750x | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 69,95 | € 69,95 |