Toon posts:

Raspberry XBMC met Yatse remote op smartphone

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Een aantal jaren geleden heb ik een Raspberry gekregen om daar een een beetje mee te experimenteren. Via de Yatse app als remote werkte het een poosje. Daarna is het apparaat in de kast verdwenen. Ondertussen ben ik verhuisd en heb een andere smartphone. Yatse app wederom geinstalleerd en Raspberry aangesloten.
Jullie snappen het al; niets werkt meer. De Yatse app ziet mijn Rasberry niet meer en het beeld van de Raspberry staat "frozen" op mijn TV.
Nou weet ik niet meer hoe ik de apparaten een paar geleden werkend heb gekregen maar nu lukt het in ieder geval niet meer.
Via de Yatse site ondersteuning gekregen maar daar had ik niets aan. De info is alleen maar in Ir Delft Engels en daar kom ik met mijn HBO (Heel Behoorlijk Onderwijs) niet ver mee.
Hieronder de problemen;
1. de Yatse remote app ziet mijn Raspberry niet.
2. handmatig instellen met IP en poort werkt niet.
3. hoe kom ik uberhaupt achter de IP en poort?
4. ben ik een (aantal) stap(pen) overgeslagen?
5. moet ik "iets" met de SD kaart?

Gaarne een duidelijke uiteenzetting wat ik fout doe en wat ik moet doen om weer het één en ander werkend te krijgen.

Thx all!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:43

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Sorry, maar op deze wijze werkt ons forum niet.

Bij registratie heb je kunnen zien, dat we een duidelijke uitleg van je troubleshooting verwachten en welke stappen je daarbij hebt ondernomen om het te laten werken. Enkel "het werkt niet" voldoet niet aan onze eisen voor een topicstart.

Deze gaat daarom op slot. Mocht je het opnieuw willen proberen, gebruiken dan de Quickstart. Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.