Toon posts:

ServerElite

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu op mijn ASUS P5A met een FSB van 100mhz en een AMD K6-2 300 mijn mutliplier van 3 naar 3.5 gezet, nu probeerde ik hem eens op een multiplier van 4 te laten draaien maar dan krijg ik geen beeld moet ik nu mijn voltage verhogen? het voltage is nu VCORE 2.2 volt

BVD

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

wie niet waagt , wie niet wint !

probeer et eens ?

is dit nu wel zon goede reply ? :? nee let dus maar niet op mij .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
hoeveel moet ik mijn voltage dan verhogen in stapjes op wat? , hoe warm mag hij worden?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

kleine stapjes .

niet echt veel warmer dan 50 graden .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Als de Vcore verhoogt naar 2.3 zou dat genoeg moeten zijn. Probeer eerst maar eens 95* 4.

Verwijderd

even off-topic : wie noemt zn topic nu naar zn username :?

Verwijderd

met een p5a ken je wel lekker hoog gaan met je vcore. Zolang je temp maar onder de 65C blijft is alles okeej. Zodra ie erboven komt zorgt je moederbord dat ie weer terug gaat naar 60C. je kan dus naar de 2.6v (begint je mobo wel ff te zeiken dat de vcore te hoog staat) ik heb mn amd zelfs ingebakken op 2.8v met 100% cpu use (ee }:O jah) en daarbij raakte hij best wel vaak tot de 65C (volgens mij gaat dan je vcore automatisch omlaag maar niet zeker) nu zit er wel een donker vlekje op de garantie stikker >:) maar het ding werkt nog (na de martelingen die ik hem heb gegeven)

trouwens mijn amd k6-2 500 liep op 605mhz (110 * 5.5) stabiel met een vcore van 2.5v

Matty

Verwijderd

Je Vcore is idd geen probleem, let wel op je warmte. !!!!!!!!!!!!

Zelf heb ik een k6-2 500 @ 600 lopen op een P5A en mijn Vcore is 2,8 V.
Hij heeft zelf een tijdje op 3,2 V gelopen om in te branden. (heeft niet geholpen :( )

Maar houdt je temp onder de 59 graden. (ruim als het kan)
Pagina: 1