Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inloggen WiFi netwerk

Pagina: 1
Acties:

• wooshx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-02 15:24
Beste mensen,

Ik heb zojuist mijn laptop opnieuw geïnstalleerd met Windows 7 Enterprise. Daarna heb ik een Wireless driver gedownload via de Asus site en wou ik inloggen op het WiFi netwerk. Na het inloggen kreeg ik de foutmelding dat er geen verbinding gemaakt kon worden, met de juiste inloggegevens.

Wat heb ik nu fout gedaan? Ik zit op een school en moet daar inloggen met mijn inloggegevens, de ICT hier is niet meer aanwezig dus probeer ik het hier. Ik weet 100% zeker dat ik de juiste gegevens heb aangezien ik zo voorheen ook heb kunnen inloggen, het werkt ook op mijn telefoon. Verder geeft hij wel gewoon alle netwerken weer en dat er WireLess beschikbaar is.

Ik heb het model R500VD en heb de WireLess drivers van de officiele asus site gehaald onder het juiste model: http://www.asus.com/support/Download/3/387/0/2/29/

Kan ik beter even wachten en het thuis proberen met de wifi daar of zie ik iets over het hoofd?

Met vriendelijke groet,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er staan 2 drivers op de site van Asus; Intel en Atheros. Als je een Intel-kaart hebt, moet je ook alle Chipset-drivers hebben voor je machine.

En anders lijkt het inderdaad op "thuis troubleshooten (want daar zal je ook geen WiFi meer hebben)"

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• wooshx
MAX3400 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:25:
Er staan 2 drivers op de site van Asus; Intel en Atheros. Als je een Intel-kaart hebt, moet je ook alle Chipset-drivers hebben voor je machine.

En anders lijkt het inderdaad op "thuis troubleshooten (want daar zal je ook geen WiFi meer hebben)"
Aha dat zou misschien kunnen, de chipset, die heb ik namelijk niet geinstalleerd.

EDIT: Ik kan alleen maar Atheros installeren aangezien ik bij Intel een foutmelding krijg.

[ Voor 12% gewijzigd door wooshx op 24-03-2016 15:34 ]

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Welke R500VD is het om precies te zijn? En welke adapter zie je onder apparaatbeheer?
Probeer eens win7-10.0.0.328-whql.zip van www.atheros-drivers.com.

[ Voor 170% gewijzigd door Dav1d op 24-03-2016 15:38 ]

• wooshx
R500VD-SX198V
Atheros AR9485 Wireless network adapter #2
Daaronder staat
Microsoft virutual WiFI Miniport Adapter #6.

Ik ga het eens proberen!

EDIT: Kan gesloten worden, dank jullie wel voor de hulp!

[ Voor 135% gewijzigd door wooshx op 24-03-2016 17:33 ]