Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
ik zoek een nieuwe router voor bij ons in huis.
Op dit moment heb ik een ziggo modem welke uitzend op 5ghz met daar achter een wrt160nl welke uitzend op 2.5ghz ik merk dat al mijn apparaten automatisch verbinden met de wrt160nl alleen deze band is veel storingsgevoeliger en niet snel. (Netflix blijft soms hangen en kwaliteit er van is ook niet geweldig.
Ik ben nu opzoek naar een router die snel genoeg is en op zowel 2,4 als 5 GHz kan uitzenden (zodat ik de ziggo modem in bridge modus kan laten zetten) ik wil in het hele huis bereik hebben we gebben 2 verdiepingen met vloeren en muren van beton
Wat is je budget?
niet teveel een goede 2e hanse router is voor mij ook goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen sweex of andere goedkope troep de linkshandig wrt160nl bevalt me nu wel goed behalve de snelheid en dat hij geen 5ghz ondersteund
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
1 iPad air 2
1 iPhone 6
1 laptop(ondersteund geen 5ghz)
1 galaxy s4
1 chromecast 2
1 raspberry pi3 (via lan verbonden)
Ik zoek een?
ik zoek een nieuwe router voor bij ons in huis.
Op dit moment heb ik een ziggo modem welke uitzend op 5ghz met daar achter een wrt160nl welke uitzend op 2.5ghz ik merk dat al mijn apparaten automatisch verbinden met de wrt160nl alleen deze band is veel storingsgevoeliger en niet snel. (Netflix blijft soms hangen en kwaliteit er van is ook niet geweldig.
Ik ben nu opzoek naar een router die snel genoeg is en op zowel 2,4 als 5 GHz kan uitzenden (zodat ik de ziggo modem in bridge modus kan laten zetten) ik wil in het hele huis bereik hebben we gebben 2 verdiepingen met vloeren en muren van beton
Wat is je budget?
niet teveel een goede 2e hanse router is voor mij ook goed
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen sweex of andere goedkope troep de linkshandig wrt160nl bevalt me nu wel goed behalve de snelheid en dat hij geen 5ghz ondersteund
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
1 iPad air 2
1 iPhone 6
1 laptop(ondersteund geen 5ghz)
1 galaxy s4
1 chromecast 2
1 raspberry pi3 (via lan verbonden)