Gezocht een printer voor het (in) printen van kaarten/foto's

Pagina: 1
Acties:
  • 5.067 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 752003

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik ben opzoek naar een printer die ik kan gebruiken voor het printen van foto's maar ook van kleiner dikker formaat papier (denk hierbij aan kaartjes)

Alle informatie die ik kan vinden op internet maakt het niet echt makkelijker om een geschikte printer te vinden.

Kan iemand mij helpen/adviseren?

Budget is van 100 tot 500 euro ongeveer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

866 printers gevonden. Ik mag toch aannemen dat je van een aantal printers al hebt gekeken (in de handleiding) wat ze kunnen, welke papierformaten ze aankunnen en in hoeverre ze aansluiten bij jouw behoeften?

De vraagstelling is echt enorm summier; wil je foto's op A0 printen of op A5? Is een kaartje A7-formaat of gewoon A4? Verder geen enkele randvoorwaarde genoemd of het op een Windows, OSX of ander OS moet komen te draaien etc. etc. etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 752003

Topicstarter
Kaart formaat is voornamelijk A6/A5 en zal niet veel groter zijn dan A4.

Foto's printen zal ook niet veel meer zijn dan A4, al zou het fijn zijn als ie A3 kan printen.

Het moet gaan draaien op OSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02:07
gewoon wat filters invoeren in de pricewatch naar eigen keuze, reviews lezen van de resultaten op deze of gene site. Toch niet zo moeilijk.

Als ik wat keuzes voor jou moet maken in de pricewatch, hou ik nog 1 printer over.

BTW, wat is "wat dikker"? De dikte van papier wordt uitgedrukt in gewicht (gr/m²). Dus kijk even hoeveel dat papier van die kaartjes weegt, en vraag aan de printerproducent of zijn printer overweg kan met dat papier.

[ Voor 18% gewijzigd door Arator op 24-03-2016 19:18 ]

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Lezen idd. Aankoopadviestopics horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.