Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:02
Ik heb sinds kort problemen met de spellingscontrole van Android. Ik heb een oneplus two met Android 5.1.1 met google keyboard 4.2 geinstalleerd. Ik heb de spellingscontrole in Android uitgezet en laat het via het keyboard doen.

Wat er gebeurd is bijvoorbeeld dat er van het woord ben Ben wordt gemaakt, kan een naam zijn maar voorheen gebeurde dit niet, zo zijn er meer woorden die ik handmatig heb moeten toevoegen :

doe, heilig, hoi, oké, snap, sorry deze werden opeens allemaal met een hoofdletter weergegeven.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn ?

Verwijderd

Capslock uitzetten?
Via instellingen
Toetsenbord & Taal dacht ik ?
En dan uitzetten.

Ik weet niet of dit ook zo werkt voor Android Phone's heb zelf een iPhone.

• MaceNL
Hoe bedoel je ? Ik vind het niet erg dat hij met een hoofdletter begint bij een nieuwe zin, als ik die optie uit zet moet ik ook bij elke nieuwe zin handmatig een hoofdletter selecteren.

Zie voorbeeld :

http://imgur.com/bD7fLlt

[ Voor 11% gewijzigd door MaceNL op 24-03-2016 10:29 ]

• MaceNL
ik was stout.

[ Voor 131% gewijzigd door MaceNL op 24-03-2016 10:29 ]

Verwijderd

MaceNL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:16:
Hoe bedoel je ? Ik vind het niet erg dat hij met een hoofdletter begint bij een nieuwe zin, als ik die optie uit zet moet ik ook bij elke nieuwe zin handmatig een hoofdletter selecteren.
Waarom gebruik je de normale toetsenbord gewoon niet ?
En Ben is een naam.
Ik denk niet dat ik je verder kan helpen aangezien ik niet al te veel verstand heb van Android.

Stout: DUBBELE POST.
Wijzig voortaan je eerste post eventjes.

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:27
Je zou kunnen proberen via het apps-instellingen menu je persoonlijke woordenboeken en/of gegevens van de toetsenbord app te verwijderen. Geef het niet zoveel kans, maar het zou kunnen werken.

• MaceNL
Ben is inderdaad een naam maar het gebeurd niet alleen bij ben Ben, ook de andere woorden die ik heb aangegeven. Zoals heilige, die snap ik ook nog wel want kan bijbels zijn maar oké enz niet.

Daar komt bij dat het niet altijd al zo is geweest het is iets van de laatste tijd, ik heb eigenlijk niks veranderd aan de settings.

[ Voor 26% gewijzigd door MaceNL op 24-03-2016 10:35 ]

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik heb zelfde probleem nu. Zwaar irritant, Ben Knip Doe, Oké, Heilige, Lieve etc allemaal woorden die automatisch met hoofdletter aangemaakt worden.

[ Voor 7% gewijzigd door October op 25-03-2016 22:28 ]

• MaceNL
Ik ben er wat verder mee gekomen, het komt door de laatste update, als je de update deinstallerd werkt het wel, voor nu maar swiftkey gaan gebruiken.
Pagina: 1