[iPad 2] Update lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb geprobeerd om de laatste update voor de ipad 2 te 9.02 te installeren maar werd geconfronteerd met heel veel tijd en een niet werkende ipad die steeds meld dat het laatste stuk van de installatie niet werkt. ik heb hem nu geprobeerd volledig terug te zetten maar dat is ook nog niet gelukt.
met andere woorden pas op met de laatste update voordat je hem installeert want voor je het weet werkt er niks meer :( :( :(

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Probeer eens bluesparkle in "[iOS 9] Ervaringen & Discussie"
Maar het is weldegelijk meer voorkomend zie: http://www.iculture.nl/bugs-ios-9-3-problemen-oplossingen/

"#1. iPad activeren lukt niet

Een klein groepje iOS-gebruikers heeft moeite met het activeren van het toestel na installatie van iOS. Het probleem lijkt zich vooral bij oudere iPads voor te doen, met name de iPad 2.

De melding die op het scherm verschijnt is:

Uw iPad kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is. Sluit uw iPad aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

Al vanaf het moment dat iOS 9.3 beschikbaar kwam, kwamen er meldingen binnen op de iCulture-redactie. Maandagavond was het probleem vooral dat de activatieservers van Apple overbelast waren, waardoor mensen moeite hadden om hun iPad na de update weer te activeren. De oplossing die bij veel iCulture-lezers werkte, was om de iPad aan te sluiten op een computer en via iTunes te activeren.

Toch zijn er ook mensen die na anderhalve dag wachten nog steeds niet erin zijn geslaagd hun iPad te activeren, zoals iCulture-lezer Aad. Hij heeft vandaag een afspraak bij de Genius Bar, om te kijken of het Apple-personeel het apparaat weer aan de praat krijgt. Een gebruiker die al bij de Apple Store langs is geweest, meldde dat ze hem daar niet konden helpen met het activatieprobleem.

Sommige lezers hebben ondertussen een oplossing gevonden, bijvoorbeeld door iOS 9.3 nogmaals te downloaden via iTunes of door je toestel volledig te herstellen. Voordat je dit doet, moet je een volledige backup maken.

Inmiddels zouden de activatieservers niet meer overbelast moeten zijn, dus we hopen dat Apple spoedig met een oplossing komt voor de groep gebruikers waarbij bovenstaande tips niet werken."

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

NRG