Hallo allemaal,
Ik heb 3 jaar geleden onderstaande build gemaakt, en deze werkte tot gisteren perfect.
Echter Systeem start niet meer op, ventilatoren spinnen wel even op en gaan daarna weer uit en dit herhaalt zich continu.
Ik heb nu alle schijven en Cd Rom losgehaald en probleem blijft, ook met een andere voeding houd ik het probleem.
Verder heb ik na een reset een keer het geluk gehad dat de pc doorliep, echter dit is niet meer voorgekomen
Mijn voorzichtige conclusie is of CPU of moederboard defect is.
Nu is mijn vraag is mijn conclusie juist en hoe kom ik erachter of het het moederbord is of de CPU ?
Ik heb 3 jaar geleden onderstaande build gemaakt, en deze werkte tot gisteren perfect.
Echter Systeem start niet meer op, ventilatoren spinnen wel even op en gaan daarna weer uit en dit herhaalt zich continu.
Ik heb nu alle schijven en Cd Rom losgehaald en probleem blijft, ook met een andere voeding houd ik het probleem.
Verder heb ik na een reset een keer het geluk gehad dat de pc doorliep, echter dit is niet meer voorgekomen
Mijn voorzichtige conclusie is of CPU of moederboard defect is.
Nu is mijn vraag is mijn conclusie juist en hoe kom ik erachter of het het moederbord is of de CPU ?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green WD20EARX, 2TB | € 117,85 | € 117,85 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C9 | € 72,- | € 72,- |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,83 | € 14,83 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 108,76 | € 108,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 401,39 | |