-The_Mask- schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:07:
Ik wordt een beetje flauw van al die onzin die je altijd post, lees je eens één keer in voordat je van alles post wat niet klopt. Is echt onmogelijk om met jou te discussiëren namelijk. Controleer nu eens goed iets voordat je wat zegt dan zie je dat de bewerkingen die je hierboven doet gewoon ook weer niet kloppen.
Deze had ik even gemist. Je uitspraak is wat mij betreft volledig op je eigen post(s) van toepassing.
Jij komt met een stelling.
Een dergelijke felle tegen uitspraak doen zonder enige vorm van bron vermelding doet natuurlijk de wenkbrauwen fronsen.
Maar goed, ik ontkracht je (tegen)stelling heel netjes op basis van twee bronnen. (
Het AMD logo onder de officiële website van ashes of singularity en een post van een Oxide dev.). Als je het vervolgens oneens wilt blijven dan zul je toch echt met een (betere) bron moeten aankomen.
Deze is in dit geval natuurlijk niet te vinden want er is een officiele samenwerking. Als je nog steeds niet overtuigd bent dan stel ik voor dat je een pm stuurt naar
Kyro (of Brian Clair, dat is de director of publishing momenteel, maar ik denk niet dat die gaat reageren

).
Begin eens met je uitspraken met bronnen te onderbouwen, dan kom je er zelf achter dat je stelling niet klopt en dan hoef ik er ook niet op in te gaan. Vervolgens wordt jij niet "flauw" en wordt de TS niet afgeleid door zij-discussies. Dat lijkt mij een win-win-win.
Verder heb ik ook nooit meer game suggesties ontvangen waarmee ik kan bevestigen of ontkrachten dat de 660 Ti inderdaad een probleem heeft met "moderne games". Dat lijkt me een kleine moeite. Als je de uitspraak doet dan moet je er achter staan toch? Ik vat het echter allemaal niet zo persoonlijk op, dus wat mij betreft kun je de suggesties nog steeds insturen. Ik test gewoon een aantal 'moderne' games, meet het vram gebruik en kijk wat het doet. Modernste game die ik heb gespeeld is The Division. Die doet het echter prima, in tegenstelling tot wat legacy kaarten*. Maar wie weet kun je me verrassen. Dan ben ik echt niet beledigd... Lijkt me dat dat omgekeerd ook niet nodig is. Niet zeuren maar testen

.
mhpwolf schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:46:
Het is een msi gtx 670 power edition geworden, helaas vielen de 7950 en de 7970 buiten mijn budget, misschien bij een volgende build, bedankt voor alle info en tips, appreciated.
Wat mij betreft mag er een slotje op.
Slotjes doen we hier niet aan

. Alleen in uitzonderlijke gevallen. Stel dat ik op deze post nu een grote flame reactie krijg in plaats van een goed onderbouwd verhaal dan zit dat er dik in.
In ieder geval veel plezier met je GTX 670.
*Legacy kaarten zijn kaarten die geen driver updates meer krijgen.
In het geval van Nvidia zijn dat kaarten ouder dan GTX 400. In het geval van The Division en Nvidia legacy kaarten weet ik uit eigen ervaring dat de game überhaupt niet wil opstarten. Kennis van mij heeft problemen met een HD6990.
Bij AMD zijn het
de volgende kaarten:
◾AMD Radeon™ R5 235X, Radeon™ R5 235, Radeon R5™ 230, Radeon™ R5 220 Series Graphics
◾AMD Radeon™ HD 8470, Radeon™ HD 8350, Radeon™ HD 8000 (D/G variants) Series Graphics
◾AMD Radeon™ HD 7000 – HD 7600 (including A/D/G variants) Series Graphics
◾AMD Radeon™ HD 6000 (including A/D/G/M variants) Series Graphics
◾AMD Radeon™ HD 5000 (including M variant) Series Graphics
Dat is wel even iets om in de gaten te houden bij aanschaf van een tweedehands videokaart.
[
Voor 76% gewijzigd door
sdk1985 op 28-03-2016 04:13
]