Webpagina maken

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Beste Tweakers,

Om maar gelijk te beginnen... Ik moet een webpagina maken (heb toegezegd dit is te bekijken of het me lukt) en zoek eigenlijk een makkelijke tool of iets dergelijks om een website op te zetten.. heb 0 ervaring in html enzovoort en het is ook niet zo dat ik hier dagelijks mee bezig ga zijn.

Wat moet er op de webpagina komen te staan:
website is bedoeld voor mensen die mee willen doen aan de spoken tocht 2016 dus er komt wat algemene informatie op te staan met wat foto's van afgelopen jaren (een album) en het belangrijkste, mensen die zich aan willen melden moeten zich via deze site aanmelden via een formulier en de aanmelding moet vervolgens terecht komen op iemand zijn mail adres.

een klein duwtje in de goeie richting is genoeg.. want door al het zoeken kom ik er niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Kan je dit niet makkelijker, sneller, gebruiksvriendelijker en leuker doen door op Facebook een (besloten) groep aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:03
Nickbn schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 19:56:
Kan je dit niet makkelijker, sneller, gebruiksvriendelijker en leuker doen door op Facebook een (besloten) groep aan te maken?
Handig voor al die mensen zonder Facebook. Ze bestaan nog.

Het maken van een simpele webpagina kan al in Word, een formulier met Google Docs. Maar dan moet het ook nog ergens gehost worden.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 23:24

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

http://nl.jimdo.com/

Deze zie ik heel vaak op TV voorbij komen als reclame. Je kan het gratis iig proberen. Dus dat is een plus.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwanJ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06-2023
Facebook zal ook gebruikt worden (meer als reclame om wat naamsbekendheid te maken) maar een webpagina willen we toch wel in stand houden met namen omdat er inderdaad mensen zijn zonder facebook..

Ik zal is kijken bedankt!! en hou jullie op de hoogte nu eerst vergaderen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

google forms, google websites

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wil je het echt zelf doen? Dan moet je realiseren dat het A) er niet uit gaat zien en B ) gewoon niet lekker gaat werken.

Op het moment dat zoiets niet erg is, ga dan gewoon beginnen met het leren van HTML (google) en hoe je een formulier met PHP afvangt en e-mailt (ook google zoeken). Je bent erg veel tijd kwijt, want je weet nog niets en dan geld gewoon mijn eerste alinea.

Dus.. mijn advies is: pak iets wat makkelijker is.

- Wordpress website[
Je kan hier alles in krijgen zonder één ding te scripten. Templates kun je zo vinden, net als plugins voor je fotoboek & formulier

Andere opties zijn gewoon een vorm van google excel/form met een google site.
Verder zijn er nog zat gratis opties te vinden waarbij je 'zo' een website in elkaar zet met wat functionaliteiten.

Uiteraard zijn er ook wat betere betaalde opties, denk hierbij aan een maandelijks abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wikipedia: Website builder

Niets wat je niet met 3 minuten googlen zelf niet had kunnen vinden. Je bent hier van harte welkom met concrete webdevelopment vragen (zie Waar hoort mijn topic?); googlen mag je zelf doen. En mocht daar, om welke reden, dan ooit eens niets uit komen (voor het vervolg dus), hanteer dan even onze Quickstart bij 't openen van een topic :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.