HL Blue Shift start niet op :(

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Hallo, ik heb sinds vandaag Blue Shift op cd gekregen..........ik heb m geinstalleerd en als ik m wil starten zegt ie 'wrong cd inserted' .....nu kan dit aan mn cd rom speler liggen want die doet nog al vaker gaar......de oplossing zou nu zijn een No cd patch??????? iemand die deze heeft en m naar mij wil emailen?????

NB: DIT IS DUS GEEN WAREZ REQUEST IK HEB M HIER OP CD LIGGEN MAAR DE CD DOET WAZIG!!!!!!!!!!!!

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

tja, lees de NFO maar eens heel goed die erbij zit |:(

Verwijderd

[IceStorm - break] Uhm ja, dit verhaal lijkt me niet nodig. Niet meer doen aub want dis ook niet gewenst. [/IceStorm - break]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op vrijdag 22 juni 2001 23:00 schreef ViperGTS het volgende:
de oplossing zou nu zijn een No cd patch??????? iemand die deze heeft en m naar mij wil emailen?????

NB: DIT IS DUS GEEN WAREZ REQUEST
Uhm je vraagt (=request) om een no-cd patch (=warez) en het is dan GEEN warez request? Beats me.

Oftewel, deze gaat dicht. Daarnaast is lezen soms handig.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
NFO?????? waar heb jij het over LOL!!

nee oke hardstikke bedankt ik heb die eens doorgelezen en kwam erachter dat ik nog iets 'speciaals' moest doen voordat ie werkte

TNX maar ik geef toe: ik ben weer ontzettend stom bezig hier |:( straks maar eens vroeg naar bed zal me goed doen :)

edit: toch vind ik zon no cd patch niet echt warez want ik heb genoeg echt gekochte spellen waarbij ik toch de no cd patch gebruik, hoef je tenminste niet steeds die cd erin te stoppen.....

maar je mag m sluiten hoor

PIII 800@804 Mhz

Dit topic is gesloten.