De prijzen van de nieuwe telg in de line-up van Apple's tablet zijn wat mij betreft te rechtvaardigen. In dollars wel te verstaan. In Euro's vind ik de tendens die gaande is ronduit belachelijk.
Enkele adviesprijzen die op dit moment gehanteerd worden van dollar naar Euro's.
On-line games (XBL) kosten $60,00 naar €70,00
Sonos Playbar $699,00 naar €799,00
iPad Pro 9.7 inch vanaf $599,00 naar €689,00 (wat omgerekend $772,00 is)
De dollar prijs is niet substantieel veranderd met de periode dat US producten 1 op 1 werden omgerekend.
Waarom word de iPad Pro 9.7 inch dus niet voor €599,00 verkocht?
Ik zelf wilde er 2 kopen om onze iPad 4's te vervangen maar moet er nu toch wel even over nadenken. Het voelt voor mij een beetje als een rip-off.
Het zou mij ook niet verbazen als de prijs toch snel zou zakken naar €599,00 als blijkt dat veel gebruikers hetzelfde idee hier over hebben? Wat vinden jullie van deze ontwikkeling terwijl de Dollar nog steeds goedkoper is dan de Euro?
Enkele adviesprijzen die op dit moment gehanteerd worden van dollar naar Euro's.
On-line games (XBL) kosten $60,00 naar €70,00
Sonos Playbar $699,00 naar €799,00
iPad Pro 9.7 inch vanaf $599,00 naar €689,00 (wat omgerekend $772,00 is)
De dollar prijs is niet substantieel veranderd met de periode dat US producten 1 op 1 werden omgerekend.
Waarom word de iPad Pro 9.7 inch dus niet voor €599,00 verkocht?
Ik zelf wilde er 2 kopen om onze iPad 4's te vervangen maar moet er nu toch wel even over nadenken. Het voelt voor mij een beetje als een rip-off.
Het zou mij ook niet verbazen als de prijs toch snel zou zakken naar €599,00 als blijkt dat veel gebruikers hetzelfde idee hier over hebben? Wat vinden jullie van deze ontwikkeling terwijl de Dollar nog steeds goedkoper is dan de Euro?