Mijn vraag
Beste mede Tweakers, Ik zit een beetje in dubio, Wel of niet vernieuwen, of alleen mijn videokaart of toch alles maar.
Dit omdat mijn pc afentoe vast loopt ik denk zelf dat dit de VGA is en die zie dit probleem ook bij meerdere mensen naar voren komen op verschillende forums.
Moet ik alleen m'n VGA upgraden of toch maar overstappen naar een Intel setje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik draai op win10, Daarbij speel ik World of warcraft, En wil misschien toch ook wel Division proberen.
Maar Heb nu met mijn huidige kaart wat problemen met WoW, Maar begreep van meerdere forums dat dit echt aan de kaart lag. Als er een pull word gedaan aan het begin van de raid dan heb ik de eerste 20 seconden een heel grote fps spike en kan ik gewoon niks. Het geluid gaat wel door. En afentoe loopt de pc vast en dan word het beeld zwart en krijg ik een soort scherend geluid en start hij opnieuw op.
Hardware Setup:
CPU : AMD FX-8350 Black Edition
Mobo: MSI 970 Gaming
VGA: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G LE
Geheugen: 8 GB Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8R
HDD: 1x Crucial MX100 256GB 1x OCZ Agility 3 120GB
PSU: SeaSonic M12II EVO 520 Bronze
Zoals hierboven al vermeld. Ben ik er zelf niet helemaal uit.....
Heb al een beetje zitten kijken naar I5 cpu's en setjes maar om eerlijk te zijn draait de boel best ok. Maar hoor graag jullie mening.
Groetjes
Beste mede Tweakers, Ik zit een beetje in dubio, Wel of niet vernieuwen, of alleen mijn videokaart of toch alles maar.
Dit omdat mijn pc afentoe vast loopt ik denk zelf dat dit de VGA is en die zie dit probleem ook bij meerdere mensen naar voren komen op verschillende forums.
Moet ik alleen m'n VGA upgraden of toch maar overstappen naar een Intel setje.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik draai op win10, Daarbij speel ik World of warcraft, En wil misschien toch ook wel Division proberen.
Maar Heb nu met mijn huidige kaart wat problemen met WoW, Maar begreep van meerdere forums dat dit echt aan de kaart lag. Als er een pull word gedaan aan het begin van de raid dan heb ik de eerste 20 seconden een heel grote fps spike en kan ik gewoon niks. Het geluid gaat wel door. En afentoe loopt de pc vast en dan word het beeld zwart en krijg ik een soort scherend geluid en start hij opnieuw op.
Hardware Setup:
CPU : AMD FX-8350 Black Edition
Mobo: MSI 970 Gaming
VGA: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G LE
Geheugen: 8 GB Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8R
HDD: 1x Crucial MX100 256GB 1x OCZ Agility 3 120GB
PSU: SeaSonic M12II EVO 520 Bronze
Zoals hierboven al vermeld. Ben ik er zelf niet helemaal uit.....
Heb al een beetje zitten kijken naar I5 cpu's en setjes maar om eerlijk te zijn draait de boel best ok. Maar hoor graag jullie mening.
Groetjes
[ Voor 61% gewijzigd door Shickm op 23-03-2016 17:07 . Reden: Had per ongeluk al gepost zonder op te letten. Nu is alles toegevoegd ]