Ik ga binnenkort een tweakers.net/pricewatch/441368/panasonic-viera-tx-55cs630-zilver.html kopen en ik zou graag een groot gedeelte van de Smart-tv overslaan. Ik heb in mijn pc een aantal harde schijven zitten met series en films die ik naar mijn tv zou willen streamen, maar ook speel ik wel eens FIFA16 vanaf de pc. Het zou fijn zijn als ook dit beeld van de pc naar de tv gestreamd kon worden.
Wat zijn een aantal opties die ik zou kunnen overwegen? Via een HTPC zou ik waarschijnlijk prima mijn films en series kunnen streamen, maar dan wordt gamen via de PC een stuk lastiger. Ik denk op zich dat een HDMI kabel de beste oplossing zou zijn behalve dan dat het een kabel is. Ook denk ik dat het voor mijn vriendin wel fijn zou zijn als ze een soort mediaplayer oplossing zou hebben die ze kan gebruiken ipv de windows mappen structuur.
Nog goed om te weten is dat de tv FHD is en ik ook van plan ben om een surroundset te kopen. Budget hiervoor is zo'n 150,- euro. Ik weet niet zo goed wat er allemaal mogelijk is op deze markt en wat de prijzen daarvan zijn.
// EDIT
Als ik het zo zie dan lijkt de Steamlink + Kodi mij wel een aardige oplossing.
Wat zijn een aantal opties die ik zou kunnen overwegen? Via een HTPC zou ik waarschijnlijk prima mijn films en series kunnen streamen, maar dan wordt gamen via de PC een stuk lastiger. Ik denk op zich dat een HDMI kabel de beste oplossing zou zijn behalve dan dat het een kabel is. Ook denk ik dat het voor mijn vriendin wel fijn zou zijn als ze een soort mediaplayer oplossing zou hebben die ze kan gebruiken ipv de windows mappen structuur.
Nog goed om te weten is dat de tv FHD is en ik ook van plan ben om een surroundset te kopen. Budget hiervoor is zo'n 150,- euro. Ik weet niet zo goed wat er allemaal mogelijk is op deze markt en wat de prijzen daarvan zijn.
// EDIT
Als ik het zo zie dan lijkt de Steamlink + Kodi mij wel een aardige oplossing.
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 23-03-2016 17:05 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps