Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb een xiaomi powerbank 20.000 mAh gekocht bij gearbest. Gewoon helemaal opgeladen dus alle 4 de lampjes branden. Maar nu wilde ik gisteren mijn ipad als test ermee opladen. Dus heb ik de kabel van de ipad in de ipad gedaan en de usb kant in de powerbank en daarna op de aan knop gedrukt. Maar toen bleven de 4 lampjes knipperen en daarna ging hij weer uit. Zonder de ipad op te laden?

Ik kon ook niet echt vinden wat ik verkeerd deed. Iemand enig idee? Ik zag op internet veel mensen die oplade via de kleine usb ingang in de powerbank maar dat werkt niet voor mijn ipad kabel dus dat zou het niet kunnen zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
stansfield schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:25:
Ik heb een xiaomi powerbank 20.000 mAh gekocht bij gearbest. Gewoon helemaal opgeladen dus alle 4 de lampjes branden. Maar nu wilde ik gisteren mijn ipad als test ermee opladen. Dus heb ik de kabel van de ipad in de ipad gedaan en de usb kant in de powerbank en daarna op de aan knop gedrukt. Maar toen bleven de 4 lampjes knipperen en daarna ging hij weer uit. Zonder de ipad op te laden?
Dat de lampjes uitgaan betekend dat je iPad niet herkent wordt.

Heb je de onderstaande dingen al getest?
  • Lukt het wel om er andere apparaten mee op te laden?
  • Wat voor kabel gebruik je?
  • Andere usb poort al gebruikt?
Je kan inderdaad niks opladen via de Micro-Usb poort. Die is bedoeld om de Power Bank op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:46
Je hoeft overigens niet op die knop te drukken, die is voor accessoires en status-check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Gisteravond wel mijn telefoon even getest. En die werd wel direct herkent en opgeladen met de kabel van mijn telefoon. Wel in de andere usb ingang gedaan.
Ik heb het geprobeerd met de kabel van mijn ipad.

Zal vanavond weer eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Alles werkte nu wel. In elke usb uitgang en met elk apparaat. Top ding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
stansfield schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:27:
Alles werkte nu wel. In elke usb uitgang en met elk apparaat. Top ding dus.
Wat is er nu veranderd? Kun je dit toelichten, zodat andere mensen er wellicht ook nog iets aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stansfield
Geen idee. Het was meer zo dat mijn ipad bij de eerste test niet herkent werd. Daarna een dag later alles getest. Telefoons en ipads. En dat werkte allemaal wel. Geen idee dus wat er verandert is.
Pagina: 1