AMD FX FX-8350 Black Edition

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:14
pricewatch: AMD FX FX-8350 Black Edition

De link van bol.com (133 euro is natuurlijk te goed om waar te zijn) linkt door naar de 6-core ipv de 8-core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

1990Maikel schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:34:
pricewatch: AMD FX FX-8350 Black Edition

De link van bol.com (133 euro is natuurlijk te goed om waar te zijn) linkt door naar de 6-core ipv de 8-core.
Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van Sales Support. Ivm ziekte kan het wat langer duren voor het door hun is afgehandeld.

Voor de volgende keer kan je zelf ook direct een melding doen via het meldpunt. Deze bereik je door met je muis over de totaalprijs te gaan en vervolgens in de popup te kiezen voor "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan. Dit meldpunt kan je gebruiken voor fouten in prijs, levertijd of koppeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1990Maikel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16:14
Glaanie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:54:
[...]

Ik heb het doorgegeven aan mijn collega's van Sales Support. Ivm ziekte kan het wat langer duren voor het door hun is afgehandeld.

Voor de volgende keer kan je zelf ook direct een melding doen via het meldpunt. Deze bereik je door met je muis over de totaalprijs te gaan en vervolgens in de popup te kiezen voor "Onjuiste prijs melden", waarna je de melding kwijt kan. Dit meldpunt kan je gebruiken voor fouten in prijs, levertijd of koppeling.
Good to know, zal het volgende keer op die manier doen!