Toon posts:

PDF naar bewerkbaar word bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen om een PDF bestand om te zetten naar een word bestand waar in ik de tekst kan veranderen.

Dus een bewerkbaar word bestand.

PM voor mijn email adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[google=PDF to DOCX] -O-

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vergeet niet dat een groot aantal PDF-bestanden helemaal niet legaal omgezet kan/mag worden.

Aangezien dit een openbaar forum is, lijkt het me heel zinvol om jouw vraagstelling volledig in het topic af te handelen en niet via DM dingen te gaan regelen/vragen. Daar leer jij (mogelijk) weinig van en daar leert ook de volgende bezoeker van GoT weinig van.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05:32
Met Word 2016 kun je de onbeveiligde pdf'jes gewoon openen en bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is iets wat eenvoudig zelf kunt vinden via Google. Mocht je dat gedaan hebben, maar niks kunnen vinden, dan is het handig omdat hier te vermelden, zodat we niet met oplossing aankomen die je al lang en breed hebt geprobeerd. Daarnaast is dit een publiek forum en niet een privé helpdesk. Vragen om PM's voor een e-mailadres wordt daarom niet echt gewaardeerd. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.