Tweakers en de Campus Party: denk mee!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:09
Mede-auteur:
  • Lancelot
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-07 23:02

Lancelot

Hello,

Zoals jullie kunnen zien doen we mee aan de Campus Party in Utrecht.

Wie van jullie wil ons helpen brainstormen over wat we voor leuks kunnen gaan doen of maken als Tweakers? We kunnen iets in de makerspace doen, we kunnen een app bouwen of iets heel anders.

Graag horen we wat jullie ideeën zijn en welke modjes/redactie/communityleden je daar graag zou willen ontmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
Ik heb twee suggesties

Maak een door een raspberry pi powerd apparaat zat de koffie zet en naar de gebruiker brengt, Of een koffiemashine die zichzelf vervoerd naar de persoon die een kop koffie kan gebruiken.

Misschien het begin van een Tweakers app met offline mogelijkheden (misschien leuk als community project)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor app denken jullie dan aan? Geen app voor de website lijkt mij want die hebben jullie recentelijk juist afgeschaft tbv van het responsive design. Een app specifiek voor dit event? Of met een specifieke functie die dan nog bedacht moet worden? Welke kant moet er op gedacht worden? Of is dat het idee en snap ik brainstormen gewoon niet? :$

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:09
Er is een makerspace waar je dingen kan bouwen, we kunnen een app uitdenken en bouwen, de sky is the limit.